Hoop inderdaad ook dat de 2e ronde wat korter duurt. Had het gister al kunnen zien aankomen. Was zo chagrijnig. Vriendje heeft de volle laag gekregen toen ik thuis kwam. Gelukkig konden we er 's avonds al weer om lachen. Het blijven rare dingen die hormonen. @suze eerste dag ongi is inderdaad weer de 1e dag van de nieuwe cyclus. Afwachten hoe lang dit gaat duren. Denk dat ik de afspraak met de fertiliteitsarts vrijdag wel gewoon door laat gaan. Misschien heeft zijn nog tips voor een regelmatige cyclus of om uberhaupt zwanger te worden.
Ik ben serieus nog nooit zo blij geweest om ongesteld te worden Vandaag toch nog geworden na 2 weken. Hoe bereken je trouwens je nieuwe cyclus? Is dat de eerste dag van je menstruatie of de laatste dag?
De eerste dag dat je ongesteld wordt is de eerste dag van je cyclus. Gek he dat je blij bent dat je ongesteld wordt terwijl je dat anders (toen je nog niet met zwanger worden bezig was) het heerlijk vond dat het weg bleef
ik heb er ook serieus last van gehad, maar het is voor mij ook de eerste keer geweest dat ik blij was dat de duiveltjes er waren! off we go!
Zag dit topic, denk ga ff lezen.. Ik moet zeggen dat ik bij t proberen van mn eerste al gelijk mn gewone cyclus te pakken had, 28 dagen en nu we proberen voor de tweede ook al gewoon gelijk regelmatig, 28 en 27 dagen... Lijkt me echt vreselijk als je cyclus zo van slag is en je zo lang moet wachten.. Petje af voor jullie hoe jullie ermee omgaan hoor!
Ik vroeg me af waarom jullie eerst wachten op een natuurlijk menstruatie voordat jullie beginnen met zwanger proberen te raken? Of stel ik nu een hele domme vraag. Nadat ik gestopt was hebben mijn vriend en ik meteen ook gewoon sex gehad.
Dat hebben wij ook gewoon gedaan. Het is alleen wel een fijne gedachten om te weten dat je lichaam zijn werk weer gewoon doet.
Dat hebben we ook gedaan maar als je een korter en regelmatige cyclus hebt heb je natuurlijk meer kans en dan kun je mooi bereken wat je vruchtbare dagen zijn en nu weet je helemaal niks je zit maar te wachten en wachten en wachten tot de duiveltjes eens komen. Liefs
Hee Mariette, Hoe was het bij de fertiliteitsarts? Of ben je nog niet geweest? En wat zei hij of zij allemaal? Liefs
Ik ga deze topic verlaten ben na 72 dagen gelukkig ongesteld geworden, dus nu maar hopen dat de volgende ronde weer "normaal" gaat
Hoi Tustje, had je vorige berichtje niet gezien. Gelukkig voor jou dat je ongesteldheid dan toch is doorgebroken. Bezoek bij de fertiliteitsarts voegde weinig toe. Ik was inmiddels ongesteld geworden, dus alles functioneerd weer. Als ik na een half jaar nog geen regelmatige cyclus heb mag ik een keer terug komen. Ze vond het ook erg vroeg dat ik nu al (na 80 dagen) was gekomen. Hmm... huisarts vond het anders wel een goed idee . Afwachten wat je volgende cyclus gaat doen. Hopelijk komen we nu beide weer in een wat mooiere cyclus terecht.