cervix slijm/innestelen vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kuikentjepiep, 19 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Ik heb even een vraagje aan jullie dames.
    Als het goed is had ik maandag 16 of dinsdag 17 mijn eisprong.
    Wij hebben het de afgelopen dagen geregeld gezellig gemaakt al vanaf vrijdag toen begon mijn cervix slijm doorzichtig te worden.

Ik heb ontzettende buikpijn gehad gisteren (spierpijn gevoel in mijn baarmoeder) maar mijn cervix slijm neemt met de dag toe.
    Ik had gisteren met afvegen zelfs roze cervix slijm. Het was doorzichtig met helder roze erin. Alsof mijn eisprong nog moet komen?

Vanochtend sta ik op en ben ik ontzettend misselijk. Ik heb dit echt nooit! Net alsof ik uit een attractie ben gestapt.

Hoe kan dit nou? Als er eventueel een innesteling zou plaatsvinden zou dat pas over heel wat daagjes zijn.
    Als het nog bij een eisprong zou horen deze 'klachten' dan zou mijn eisprong ineens wel 5 dagen later zijn dan de afgelopen maanden.

Blijft cervixslijm bij innestelen soms nog aanhouden?
    Kan innestelen sneller gaan dan 6 dagen of is dit niet mogelijk?

Ik word gek van mezelf haha:p

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Huh, wat gek. Heb je ovulatietesten gedaan?
    Is het wel echt cervixslijm?? Echt draderig? En heel doorzichtig? Als rauw eiwit?
    Vreemd... het is nu gewoon afwachten. Meestal is het na je eisprong wel echt weg in iedergeval en word je afscheiding weer wat melkerig.

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Als het goed is had je je eisprong..
    Weet je daar kun je niet do heel veel mee.
    Hoelang ben je van evt anticonceptie af? Hoe waren je vorige cyclussen?
    Al heb je sltijd regelmatige cyclussen er kan er zomaar een afwijken zonder reden en allerlei rare klachten en symptomen geven.

Zou een dag of 10 afwachten en dan evt een test doen.

4. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Wij gebruiken alleen condoom al jaren.
    Mijn afgelopen 5 maanden waren regelmatige cyclussen
    Precies 30 dagen
    Ik gebruik geen ovulatietesten.

5. dahnay

dahnay Lid

12 aug 2009
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees mee want het hetzelfde. Positieve ovutesten 15 en 16 januari en nu borrelende buik! En steken in Mn rechterlies. Vandaag had ik ineens vruchtbaar slijm ( tenminste hetzelfde als tijdens Mn positieve ovulatie test) . Haha ik voel me alleen niet zwanger

6. Bloemetje26

Bloemetje26 Actief lid

14 mei 2015
    133
    12
    18
    Het roze zou ook door het vrijen kunnen komen misschien?

7. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Ik ben nu al twee dagen erg misselijk. Ook op drukke momenten op werk voelde ik me echt heel beroerd.
    Net op de bank intense steken alsof er een naald naar binnen werd geprikt...
    Ik was tv aan het kijken en het overviel me echt.
    Ik weet het bijna zeker dat het raak moet zijn. Ik zou niet weten waarom ik me anders zo voel.

Grappig dat ik op internet discussies las of je al misselijk kunt zijn voor/tijdens de innesteling...
    Als ik straks zwanger blijk te zijn dan kan ik het echt beamen.
    Hopelijk is het zo en test ik positief over een weekje en blijft het goed zitten.

8. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Ja heb je gelijk in!! We doen het normaal nooit zo vaak als nu de afgelopen week.

9. Bloemetje26

Bloemetje26 Actief lid

14 mei 2015
    133
    12
    18
    Ik hoop voor je dat het raak is! Duimen!

10. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Als je klachten,en dus je misselijkheid daadwerkelijk nu van een zwangerschap komen,kun je nu al testen hoor.De klachten bij een zwangerschap worden veroorzaakt door HCG.En als je daar klachten van hebt,is het dus hoog genoeg voor een test.

Deel Deze Pagina