wachten op eigen ongesteldheid...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Happygirl86, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Wie is er ook gestopt met de pil en wacht nu op zijn 1e eigen menstruatie (niet de onttrekkingsbloeding).

Ik ben voordat ik stopte met de pil altijd regelmatig geweest, en als ik nu 28 dagen aanhoud, had ik zondag 6 december ongesteld moeten worden.

Maar tot op heden nog geen ongesteldheid en helaas ook geen positieve test. Zullen we elkaar hier op de hoogte houden en kijken hoelang het duurt.

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik heb geen pil geslikt maar een mirena spiraal gehad. Vandaag 7 weken geleden dat hij verwijderd is en nog steeds geen ongesteldheid..

3. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik moest de eerste keer 65dagen wachten.. en zit nu op de 2de keer te wachten ook al weer zo'n 37dagen.. ik dacht eigelijk dat ik nu normaal na 32/33dagen ongi zou worden, maar niet gebeurd en ook geen positieve test!!! Dus klets gezellig met je mee.. goed:p

4. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Hey dat is leuk.
    Ik ben ook 4 november gestopt met de pil.
    En ik heb vandaag mijn 1e echte ongestelheid na de pil.
    Heeft bij mij 32 dagen geduurd.

Liefsss

5. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    De eerste keer was bij mij na 28 dagen, nu 30dagen en nog steeds niks, en helaas ook geen positieve test... ik wacht dus ook met je mee!

6. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    ik heb eind oktober laatste bloeding na pil gehad en zit nu op dag 45 dus kan ook goed mee praten.....
    er zijn er helaas een aantal die in t zelfde schuitje zitten...denk nu was ik maar eerder gestopt...

verder heb ik niet echt klachten gahd van t ontpillen, alleen meer eetlust,en dus wat kilo's erbij en de eerste weken was mijn haar wat vetter...
    en qua emoties af en toe wat emitioneler en achterdochtiger dan anders maar gelukkig alleen met vlagen,
    verder voel ik me toch iets happy'er dan met pil
    heb hem 13 jaar geslikt, jullie???

groetjes miek

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik zit nu op dag 32, dus dat valt nog mee zoals ik lees, ik was voor de pil echt precies om de 4 weken dus ik hoopte dat het regelmatige ook meteen weer terug was, maar niet dus. Ik vind dat afwachten wel erg vervelend, ik heb ook het idee was ik maar eerder gestopt.
    Ik heb de pil 8 jaar geslikt, ik moet wel zeggen dat ik de laatste weken wat ben aangekomen en ook heel moe ben.

8. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Ik ben volgens mij een probleem geval wat de pil betreft;)
    Heb ongeveer 5 jaar migroginon 30 geslikt maar op een gegeven moment bloedde ik hier doorheen.
    Toen heb ik nog de 3 fasen pil gehad en de Diana (heet geloof ik zo:().
    Daar ook problemen mee dus toen adviseerde mijn HA om de mirena spiraal te laten zetten.
    Zo gezegd, zo gedaan.
    Ook zonder succes, na een aantal maanden kreeg ik overgangsklachten zoals opvliegers.
    Dit kwam omdat de spiraal scheef zat.
    Dit was het einde van het spiraal verhaal.
    Heb toen een jaar zonder pil of wat dan gedaan en op het laatst de Migroginon 50 geslikt.
    Ook maar een paar maanden want kreeg hier zoveel buikpijn van, echt niet normaal meer.
    DIt kwam door alle hormonen die er inzaten.
    Maar jah, nu gelukkig geen pil meer nodig omdat we voor de 1e gaan:p

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey dames, ik klets ook gezellig mee... 4 oktober!!:O gestopt met de pil en nog geen ongesteldheid gehad, alleen een ontrekkingsbloeding op 9 okt.. wacht dus nu al 2 maanden...
    nogsteeds geen positieve test.

gr wendy

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Bij mij was de 1e cyclus na het stoppen 50 dagen.

11. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ook ik ben net gestopt met de pil (13 nov.). Ik heb de pil bijna 18 jaar geslikt dus heb echt geen idee meer van mijn cyclus:(. Was ik daar mee bezig als meisje van nog geen 16! Dat is nu dus wel een extra onzekerheid, ik heb echt geen idee.
    Wel heb ik vorige week heel duidelijik mijn ei gevoeld (tenminste, daar ga ik vanuit na alle verhalen hier te hebben gelezen en de timing). Dat was geen pretje, maar duurde gelukkig ook niet heel lang.
    Het wachten op mijn eerste ongesteldheid is een beetje dubbel. Ik kan niet wachten tot de boel weer op gang komt maar een van de redenen om toen te beginnen me de pil waren de menstruatie krampen. Ik hoop dat die niet zo hevig zullen zijn als voor de pil :).
    Maar goed, ik wacht af en ik wacht dan ook met jullie mee...

12. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

25 sep 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    Mijn eerste cyclus was 82 dagen. En wachten duurt lang... Ik dacht ook dat ik mijn ei gevoeld had, maar dat was 2 weken na de ongi (zou voor de volgende ongi moeten zijn). Kan dus achteraf gezien niet.

13. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Bij mij duurde de 1e ronde 114 dagen waarna ik 3 dagen rood/bruin verlies had en nu wacht ik inmiddels alweer 69 dagen :x

Gelukkig mag ik over 3 weken naar de gyn, want dit is gewoon écht niet leuk meer :x

Als ik dit had geweten was ik al véél eerder gestopt.

14. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Mijn eerste natuurlijke cyclus kmwan naar 72 dagen eens om de hoek kijken dus je moet even geduld hebben, de meesten van ons weten hoe moeilijk dat is :( nu maar hopen dat er een "normale" cylcus na komt ;)

15. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    jeetje 114 dagen.......dan ben je t echt wel beu al dat wachten...
    wel fijn om te weten dat we nu als lotgenoten al samen lang wcahten,of de 1e ronde na lange tijd pas gehad hebben...
    zit nu zelf op dag 47, en heb in werk en prive sfeer genoeg afleiding om er niet dagelijks mee bezig te zijn,behalve als ik krampen heb en daarna naar toilet ga en verwacht ongi te zijn....
    ik heb al 3 negatieve testen gehad,hebben jullie vaak getest toen je wachte op 1e ongi??

iedereen veel suc6 met wachten!

liefs miek

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier nu ruim 7 weken verder en nog niks.. Vannacht wel veel pijn/kramp onderin mijn buik gehad maar dat duurde maar 10 minuten ofzo.
    Ook heb ik steken in mijn liezen als ik te snel opsta en veel dorst.
    Zijn zwangerschapssymptomen maar ook gewone -voorbereiden op ongesteld worden-symptomen volgens mij:(

Als ik na de kerst nog niet ongesteld ben geworden ga ik een bezoekje aan de huisarts brengen.

17. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik heb eindelijk wat oud bloed (sorry) maar ik hoop dat mijn eigen cyclus nu op gang komt na 34 dagen, moet zeggen valt me enorm mee, ben wel opgelucht dat ik eindelijk ongesteld ben.

haha normaal is het niet fijn, maar nu ben ik helemaal gelukkig dat ik het ben geworden :)

Deel Deze Pagina