Jaa dat klopt ook wel eigenlijk... Maar ga er vanuit dat het niets is. Het blijven telkens vage tuurstreepjes.. En m'n testen zijn ook op! M'n vriend heeft testen besteld (ik moest werken). Dus als die binnen zijn, test ik opnieuw Of ik moet ondertussen ongesteld zijn geworden
Dit, bedoel je?? Leuk! Dank je voor de tip! Ja baal er ook van joh.. had gehoopt dat ze op zouden lopen en duidelijk zouden worden. Ga er vanuit dat ik 1 dezer dagen ongesteld word hoor
@xElles je houdt het dus nog even spannend .. Mooie banner !! Hier op het wachtbankje, geen symptomen op 2 dpo .. Haha!! Hoe is het met de andere dames?! Ytest al een klein feestje gevierd?!
Ja ach, iemand moet het spannend houden hier toch Dank u! Ik ben alleen nog niet overtuigd van het uiltje Het lijkt alsof ie een vage glimlach heeft, maar dat is de schaduw op z'n gezichtje! Ik kan het niet NIET meer zien, dus zie steeds zo'n domme lach op z'n gezicht
Heb iets gemist??? Ergens een test geweest? In ieder geval iets gemist over een uiltje??? Haha! Hier ook geen symptomen....behalve pukkels! Vooral op mijn borsten, mijn man viel het op! Zal wel komen door het stoppen met pil!
Hahah ja ik heb een ticker in mijn handtekening, en daar had ik een heel lief uiltje Alleen zag ie er een beetje raar uit. Daarom veranderd in een slakje Ytest heeft in haar topic 6DPO (dacht ik) een nieuwe foto geplaatst van haar kv test!
Morgen kom ik toevallig in een andere woonplaats bij het kv dus inslaaaaan.. M'n ovulatietesten maar weer op mp zetten
Haha ik dacht al......julie zijn gek! Het is een slak @Ytest: FF wachten! Misschien heb ik ze volgende maand weer nodig! (heb stiekem een heel goed gevoel...weet niet waarom....durf het amper te typen )