meiden ff een vraagje mijn slijm is wittig maar plakt wel tussen me vingers heb ik nou me ei gehad of gaat hij nog komen alle ovu testen blijven tuurtesten en heb echt een druk op mn blaas liggen weet iemand hier iets van
Ik denk dat ie dan elk moment kan springen! Hier gaat het z'n gangetje....druk op het werk en sinds gister opeens ontstoken tandvlees aug! @xElles: mocht ie echt negatief zijn, dan hoop ik dat je snel ongesteld wordt! @ytest: hoe is het op je wolk?
nou laten we dat maar hopen dan en auwwww onstoken tandvlees mmmm dat had ik heel erg toen ik van mn eerste zwanger was
Heb je getest waar je vriend/man bij was eigenlijk? Hoe heb je het hem verteld!? En heb je al een idee hoe je het familie/vrienden gaat vertellen??
Hihi de eerste echo is de 12de.. Dus met kerst krijgen ze een kaartje met een echofotoje en de andere opa en oma heb ik een shirts voor Y.lana met : ik ben blij, ik krijg er een broertje of Zusje bij
Leuk Als het bij ons raak is, dan wil ik ook wat doen met kerst. Maar eerst maar eens afwachten ....grrrr de wachtweken, niks aan!
Ah super leuk, zo'n shirt! Das zo leuk ja, met Kerst! Deed mijn zus ook Wij hadden bedacht dat het mooi met de lootjes van Sinterklaas kon Ik heb mijn zus, mijn vriend heeft m'n vader. Maar helaas, dat gaat'm niet worden dit jaar
Lief Ja.. dat hoop ik dan ook maar. Het enige wat ik hoop, is dat ik dan wel ongesteld word binnen nu en 2 dagen.. Dan klopte mijn ovulatietest. Anders is dat ook nog een vaag verhaal..
Jammer elles Voor wie op een feestdag zwangerschap bekend wil maken..ff nadenken of je nietiemand een echofoto in de hand stopt die al jaren zonder succes bezig is. Mijn kerst werd paar jaar geleden aardig verziekt toen ik de echo foto van een ongelukje in mn handen kkreeg...van mn zus...die geen kids wilde...en ik al twee jaarbezig was...
Daar zit ik dus ook een beetje mee, mijn zus is zwanger van de derde. Ik gun het dr echt heel erg hoor. Maar als ik eind dec niet zwanger ben en zij allemaal leuke babyspulletjes onder de boom krijgt denk ik dat ik er toch wel heel veel moeite mee ga krijgen Maar als je zeker weet dat iedereen er super blij mee is, vind ik het wel echt een heel mooi cadeau om te geven Ik mag donderdag met mijn zus mee naar haar 2de echo, ben heel benieuwd
Hmm...lees net wel dat ontstoken tandvlees kan komen door hormoonwisselingen en dat dit vaker voorkomt bij zwangere vrouwen... Zou wat zijn zeg....Maar kan toch niet? Toch?
Oeiiiii, nee dat is niet doordacht! Ik doe het zo bij m'n ouders en schoonouders, denk niet dat die nog aan kinderen willen beginnen