Ah 10 dagen nog Dat betekent dat je over een dag of 5 misschien al wel kunt testen?? Of test jij echt op je NOD.
Ik heb dat ook heel erg. Moest er eerst om de 3 maand voor naar de mondhygiëniste en nu ga ik om de 1,5maand tot het weer een beetje rustig is. Gaat nu gelukkig al wat beter. Maar komt echt door de hormonen.
Das wel heel makkelijk gezegd. Jij vind ronde twee al spannend. ...stel je eens jaren vol wachten en onterende medische handelingen voor zonder resultaat. En dat terwijl je omgeving zwanger van de lucht lijkt te worden. Je weet pas wat voor hel het is als je het meemaakt!
Ben benieuwd naar je test dayna! Gisteren fm : slechts 1 follikel die wat groeit en te dun bmsv. Vrijdag weer. Ziet er nog niet goed uit.
Hoe groot moet je ei zijn? En helpt pregnyl ook tegen te dun bmsv? Hoop dat je vrijdag goed nieuws krijgt! Gisterenavond was de ovu negatief, snap er niks meer van Lijkt wel of die elke keer wel wil maar niet kan, nog nooit meegemaakt dit. Vanmorgen temp nog laag, dus we testen maar even door.
@Wachtende: Ik hoop dat je vrijdag toch goed nieuws te horen krijgt! @Dayna: Heb je een foto van je lijstje testen? Iets makkelijker om dan mee te praten. Nou.. hier nog geen teken van ongesteldheid. Zo raar? Gisteravond had ik erg krampen. Ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld werd, dus kruikje mee, tampon in, en hup naar bed. Maar ik had echt geen druppeltje bloed toen ik m'n tampon uit deed!? Wel een beetje gelige afscheiding (sorry ) De kramp blijft wel een beetje doorzeuren vandaag, dus misschien komt het toch nog op gang. Vanmiddag begrafenis van opa van m'n vriend, dus voor de zekerheid toch maar even tampon in straks
xElles: Niet fijn he als je niet of je ongi word ja of nee. Heel veel sterkte vanmiddag!! Hierbij mijn rijtje. Heb ook die van gisteren avond erbij gedaan. Onderste is van vandaag.
@ytest wat een leuk idee om te vertellen! @xElles blijft vreemd... Misschien toch nog ff testen?! @dayna volgens mij is die wel mooi positief !
@Dayna: Die lijkt me inderdaad positief hoor!! Even doortesten, kijken wat ie doet. Is de test op de foto helemaal opgedroogd? @Stina: Nog steeds niet ongesteld.. Denk dat ik vanavond inderdaad voor de zekerheid een laatste testje waag. Wel heel vreemd allemaal.
@xElles snap dat het vreemd is. Vandaag 14 dpo?! Ik heb ook weleens een langere lf gehad. Kan volgens mij ook nog variëren!! Nou hopelijk toch snel een positieve test if ongesteld dan heb je tenminste duidelijkheid.
@Stina: Nou, 16 dagen na positieve ovulatietest. Ik heb ook geen idee trouwens wat mijn lf is. Dit is mijn eerste ronde met ovu testen. Ja hoop ook snel het 1 of het ander.. Want als ik ergens niet tegen kan is het onduidelijkheid.
@xElles nee snap ik!! Liever duidelijkheid dan dit. Na een ovutest kan het nog max 2 dagen duren voor je ei springt is me hier verteld. Nou hoop op snel duidelijkheid!!
Ik wil hier heel even op in haken. Ik vind het oprecht heel vervelend dat jullie deze hel in moeten om een kindje te kunnen krijgen. Maar dat wil niet zeggen dat een ander omwille daarvan haar blijdschap niet mag delen en dit op de achtergrond moet houden. Voor iemand die wel zwanger is, is het ook een wonder en diegene wil dat ook delen. Mocht ik iemand in mijn omgeving hebben die er ook mee bezigheid, dan zal,ik diegene eerder van te voren in lichten dat wij het bijvoorbeeld met kerst gaan vertellen dat ik zwanger ben. Dan kan diegene zich er op voorbereiden. En ja....ronde 2 is voor mij spannend!
Nee, echt 22-11! De vorige ronde werd ik zo verdrietig en onrustig van die negatieve vroege testen...
Ik blijf er bij dat het voor mensen die dit niet mee maken makkelijk praten is. Tuurlijk gun je het iedereen en ben je blij dat het bij hun goed gaat. Je wenst dit niemand toe. Maar telkens als iemand zegt dat ze zwanger zijn dan doet het toch heel veel pijn. En denk als je dan in een gezellige sfeer zit dat iedereen super blij is je je extra klote voelt. Ik zou het alleen doen als ik zeker weet dat ik er niemand mee kan kwetsen, zou er iemand bij zitten waarvan ik weet dat ze er moeite mee hebben dan kies ik een ander moment uit.