Echt raar xElles!! Heb ook geen tips voor je. Wel balen zeg... Ik zou ook even naar de huisarts gaan. Kan het nog van slag zijn van je miskraam?! Zie je onderschrift je had voor je miskraam ook best rare cylci?! Hopelijk kan de huisarts iets betekenen!!!
Ik hoop dat ie iets weet/kan doen. Ja die waren ook best raar, maar wel kort! Dit is toch niet normaal? He, even wat anders.. ik heb in de lounge een topic geopend. Willen jullie dit eens lezen? "Raar voorstel op m'n werk. Wat vinden jullie?"
ik gebruik ze wel maar krijg tot nu toe alleen licht streepjes dit is wel mn eerste maand dat ik ze gebruik en ook temp miss volgende maand meer gelijk
@xElles ik vind het erg raar dat dit verwacht wordt. Voor niks gaat de zon op. Jij werkt gewoon in verschillende pools en dan zou dit afgestraft worden omdat je dan niks vrijwilligs doet. Ik vind dit misbruik maken van een situatie. Volgens mij moet je dit ergens melden. Belachelijk.
Ik ben zó blij dat mensen het met me eens zijn Ik was al bang dat ik weer eens aan het zeuren was ofzo hahah!
Ja precies! Mijn 'positie' wordt nu eigenlijk bedreigd door mensen die haast geen werk hebben en extra tijd hebben om 'vrijwillig' klusjes te gaan doen.. Vind het zó raar! Zo krijg ik nóóit voorrang! Ik vind dat het onderscheid gemaakt moet worden in prestaties, kwaliteit en of je in een team past of niet. Niet of je vrijwillig je tijd besteedt aan klusjes op een school. Denk dat ik de directeur hier nog wel over aan ga spreken, als het weer ter sprake komt.
Nee echt. Ik ga zelf dalijk aan de utro, en zei dus ook tegen haar dat ik alleen wist dat dat hielp. Maar zij beweerd echt dat wat ik net zei en dat heeft haar gyn ook gezegd
Inderdaad xElles voor jezelf opkomen heel belangrijk. Vind het ook knap hoor, ik vind dat soms lastig om te doen. Maar het is echt wel belangrijk.. Hier nog helemaal geen kwaaltjes. Niet dat dit al moet. Heeft koorts effect op je eisprong of innesteling?! Heb nl 2 dagen koorts gehad deze week en nu nog een beetje ziekjes.
@ wachtende en Dayna: ik bedoelde het écht niet raar hoor! Ik hoop echt dat het voor jullie snel raak mag zijn! En wachtende... Vingers crosserd voor morgen! @xElles: maandag meteen bellen hoor! Dit gaat nergens meer over! Misschien dat je een inwendige echo kunnen maken en kijken naar je BM? (overigens testte ik pas met 7 weken positief van onze oudste, na 3x bellen met de HA. Die bleef het maar gooien op ontpillen. Toen ik belde dat ik een positieve zwangerschapstest had, kon ik 2 dagen later meteen komen voor een echo en was ik al 7,5 week zwanger! Zat een tuinboontjr met kloppend hartje!) Hier nergens last van....voel me toppie @ fleur: ik heb ook geen overduidelijke positieve test gehad hoor....maar na 2 duidelijke weer lichte...
Hahaha nee nog niet geknuffeld, wel bij het wakker worden beetje raar gevoel.. Maar mn test zei netjes 2-3 wk en dat klopt dus kv is ook mooi nu
ow echt nou vandaag waren ze iets donkerder dan gisteren dus test nog 3 dagen door en ondertussen maken we het hier (tussen 2 stuiter ballen )heel gezellig
Pregnyl maakt bmsv wel gereed voor innesteling. ..het bouwt het echter niet op. Je kan wel herhaalde injecties krijgen om je lichaam te laten denken dat je zwanger bent..ter ondersteuning. Misschien dat ze dat bedoelen. Klinkt goed ytest!
Nou dames hier temp weer 0.2 gr gezakt dus vandaag weer ff test tegen aan gooien Hoe is het met jullie