Haaaay, ik was een beetje rond aan het neuzen op het forum en kwam zo in dit topic terecht. Onderwerp sprak me wel aan Alleen lees dat jullie al een vast clubje zijn, of hebben jullie nog een plekje vrij
Uhm....geen idee....zolang het maar kleurloos blijft!!! @Dayna: welkom Ben je ook nog aan het wachten op je ei? Hier vanavond maar weer manlief eens verleiden Zo rond deze dagen is dat natuurlijk erg belangrijk
Dank je Ja, we lopen gelijk Pff lig al in bed.. kijk scheel van de koppijn. Afscheiding na ei; toen ik zwanger bleek te zijn had ik ook altijd veel afscheiding. Doorzichtig witachting
Klopt, een hoop meegemaakt in 2jaar tijd. Hopelijk volgende zwangerschap meer geluk Jij een kleine van 6 maand gaat het allemaal goed?
Ja hoor, lieverdje is het! (L) Heb jij onderzoek of gesprek gehad na aanleiding van herhaalde miskramen?
Ja, heb alle onderzoeken gehad. Maar ze kunnen niks vinden, alles goed. Als ik nu zwanger ben krijg ik utrogestan, hoop dat dat gaat helpen. Het gaat steeds rond de 8/9 weken mis. Elke keer mooie echo's met kloppend hartje. Dan begon ik te bloeden en is het weer fout.
hallo meiden ook hier wachten we op het ei hahaha deze maand voor het eerst ovu-testen dus ben benieuwd