Dit is positief neem ik aan @wachtende?! (Hopelijk zeg ik niks doms)!!! Tot hoe groot moet de follikel groeien?! Spannend zeg... Stuur positieve vibes je kant op...
Super fijn voor je!! Die onzekerheid is allemaal niks.. Je moet dan wel testen of je pregnyl uit je bloed is hè?! Met zwangerschap testen toch?! Of ja heb ik ergens gelezen op dit forum.. Sorry dat ik zoveel vraag.
Lijkt me ook heel bizar!!! Omgekeerde wereld. Ik vind het wel echt super dat ze tegenwoordig zoveel kunnen, echt fijn!!! ...
Ja, nog steeds niks dus! Kramp is ook weg. Als ik aan m'n borsten voel zijn ze wel wat gevoelig, maar niet opvallend of zo. Ik snap er geen zak meer van zeg! Volgende week vrijdag zijn m'n vriend en ik allebei vrij, omdat we 's middags een feestje hebben. Wil eigenlijk dan in de ochtend een afspraak maken bij de huisarts. Hij wil graag mee namelijk. Oeh spannend Wachtende! Ik hoop dat het lukt!! @Mamavanjuul, kun je het nog volhouden?? @Dayna, je test is nog niet positief, maar zit er wel aan te komen hoor!! Even doortesten nog
Elles wat irritant zeg! Gezien je vorige cyclus zou het kunnen natuurlijk. ..maar je had wel op normale dag posi ovutest toch? Ohaa het lijstje...als ik weer laptop heb pas ik hem aan!
Ja dat wel! Heb hem ook hier op zp laten zien, en iedereen zei 'positief'! Denk dat het toch niet positief was, maar vind het wel héél raar. Want teststreepje was donkerder dan de controlestreep.
Heey meiden, Vandaag een dagje bij vriendin geweest, dus geen tijd gehad om te kletsen Wachtende, fijn dat het vooruit gaat Fleur, idd even doortesten! Xelles: Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Hier vanmiddag ovu test gedaan, duidelijk positief, kramp aan beide kanten van mn buik. Vanuit vriendin door naar de action daar ook even een doosje ovu testen gekocht, door naar de nagels. Thuis een Z&K en Action test gedaan omdat ik er niet goed van word, maar jaa dames kan nu toch echt zeggen dat dit weekend mijn eitje gaat springen Hierbij even de foto, in het echt wel echt allebei duidelijk donkerder als de streep :
ziet er zeker goed uit hoor dat word een heel gezellig weekend ff een vraagje als je een positief test heb dan spingt hij pas na die 12 tot 24 uur toch hoop vandaag ook een knaller te hebben dan gaan wij hier ook een heel gezellig weekend hebben
Nee volgende ronde neem ik andere Ja er gaat ook zoveel tijd verloren. Al bijna 8 maanden gestopt met de pil, en dit is ronde 6. Mis dus nu gewoon al 2 rondes, dus kansen..
Nou ik was gisteren avond blij maar nu ben ik het helemaal. Eindelijk mn piek, yeaahhh (hoe blij kan een mens zijn!!!)