Hier gister vanaf de middag een raar gevoel gehad in mijn buik. Steeds kramp, steekjes en rommelende darmen. Ben wel tig keer naar de wc geweest om te kijken of ik ongesteld was geworden. Ben lekker gaan sporten en daarna was het helemaal weg, dus wie weet wel gewoon mijn darmen. Vanavond lekker met m'n vriendinnen een avondje weg...wie weet voor het laatst aan de wijn de komende periode
@dayna dikke knaller!!! Inderdaad veel plezier !! @mamavanjuul spannend!!! Nog 6 daagjes wachten?! @fleur als er helemaal geen streepje is (ook geen controle streep) dan is het een foutieve test. Anders piek geweest?!!! @xElles al wat meer duidelijkheid?!
Nee hoor, nog niets. Behalve een hoop frustratie Inmiddels alweer richting de 60 dagen. Vraag me echt af hoe dit kan!? En hoe is het bij jou? Kwaaltjes? Kun je het nog een beetje volhouden om niet te testen?
@xElles is gewoon klote dit!! Geen duidelijkheid, inderdaad frustrerend. Hopelijk weet de huisarts raad en anders misschien de gyn?! Ik had voor mijn eerste zwangerschap ook hele variërende cycli (9 maanden, 6 rondes) toen heeft de huisarts me doorgestuurd naar de gyn voor een inwendige echo. Ze dachten nl aan pco, gyn heeft gekeken toen en het zag er goed uit. Dus weer zelf proberen, cyclus erna zwanger. Voelde me na dat bezoek wel gerustgesteld op een of andere manier.. Toeval of niet?! Geen idee, maar de geruststelling is denk ik al fijn.. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid !!!
Ja wel wel een test streep maar die van gisteren was even dik als de controle lijn en bijna even donker en die van vandaag is veel lichter Als ik mn piek heb gehad heeft het dan nog nut om te klussen vanavond
Nog geen antwoord gegeven op jouw vragen .... Hier totaal geen kwaaltjes.... Dus geen idee.. Haha. Nog geen test drang mijn lf is 14 dagen en zit op 7dpo. Ga me dus maar niet gek maken.. Probeer (hoop dat ik het vol hou) pas 23 of 24 nov te testen... Wil geen witte testen meer, maar goed, weet niet of ik me in kan houden. Ik heb trouwens wel dikke witte afscheiding valt me op, vorige mnd niet gezien, maar volgens mij zegt dat niet zoveel.. Mezelf maar niet te gek maken !!!
@fleur volgens mij zeker wel. Na je piek duurt het 24/48 uur voordat je ei springt.... Of was het nu 12/24?! Ik zou het dus gewoon doen... Have fun again ....
O ja dank je gaat goedkome dann hahaha gisteren ochten ook geklust vanavond nog ff en dan morgen nog maar een test
Hier ook zo.. Je bent idd gerustgesteld omdat er na gekeken word en eventueel een oplossing word gezocht mocht dat nodig zijn.
Dat is bij iedereen verschillend. Ene keer springt hij bij ook eerder als de andere keer. Ik zou het voor de zekerheid gewoon nog ff gezellig maken.
Whahaha!!! Vind je man vast ook niet erg ... Pffff vind het nog wel lang duren tot volgende week zaterdag.. Haha.. Je kunt niks dan wachten.. Maar goed als de werkweek begint dan is het ook zo zaterdag ....
nee mijn man is in de 7 hemel zegt hij hahahah ja wachten niet normaal hoe lang dat duurt ik heb nu echt geen idee wanneer ik ongie word maar ach zal rond de 30 nov liggen denk ik hahaha