Hoop dat het raak is Mag ook wel een keertje nu, gezien je onderschrift! Misschien had je het al verteld.., maar hebben ze iets kunnen vinden waardoor het steeds mis gaat?
Ja, heb alle onderzoeken gehad maar er komt niks uit waar het aan kan liggen. Nu denken ze dat mijn progesteron zakt rond de 8 weken en daarom het vruchtje afstoot. Dus moet ik aan de utrogestan tot week 12 en dan maakt je placenta het zelf aan/neemt het over. Dus dan moet als het dat is het 'probleem' opgelost zijn.
O spannend hoor nu duimen dat het raak ik mijn temp is 0.2 gestegen en vandaag ovu test bijna niks meer te zien
Welke ovutesten gebruiken jullie eigenlijk? Ik had de blauwe van 123thuistesten.nl maar ik vind ze toch niet zo fijn.. Ik had 3 weken terug een duidelijk positieve, maar nog steeds niet ongesteld/geen positieve zwtest. Ik was een beetje aan het kijken naar andere.. maar wat vinden jullie fijne? Ik zag dat de digitale van CB met die smiley echt belachelijk duur zijn, dus die vallen af
Ik ga volgende maand die van zk nemen ik heb nu ook dipstick maar geen idee naar het merk had ze via mp gekocht
ja dat weet ik ook niet denk aan dat het bij iedereen anders is bij de ene is die goed en de andere is dat goed
Ik gebruik ze altijd van Z&K, en had nu een pakje van de action erbij gekocht, klopte precies Maar vind Z&K gewoon fijn om te bestellen en krijg je ook nog zwangerschapstesten er gratis bij
Ik zat al op de site van Z&K te kijken inderdaad Denk dat ik dat voor de volgende ronde (als die ooit nog komt ) ga bestellen.
heb je wel door geklust na die posi test? Daarom vind ik tempen echt ideaal. Ik weet nu door en de ovu test en het tempen dat ik mn ei heb gehad.
Ja hoor genoeg geklust! Maar zit nu al op dag 58, en op dag 38 was mijn test positief (dacht ik dus.. maar denk nu dat dat gewoon niet zo was?).. want je lf kan toch nooit 20 dagen zijn. Ja misschien moet ik volgende keer ook tempen. Maar ik heb alleen een thermometer die in je oor kan. En las laatst ergens dat dat dus niet mag?
Wat betekent de luteale fase? De luteale fase is de periode waarin je baarmoeder zich klaarmaakt voor de eventuele innesteling van een bevruchte eicel. Deze fase begint de dag na de ovulatie en eindigt op de laatste dag van de menstruatiecyclus, dus de dag voordat je ongesteld wordt. De duur van de luteale fase ligt ongeveer tussen de 10 à 16 dagen en is elke cyclus zowat even lang. De gemiddelde lengte van de luteale fase is bij een vrouw is 14 dagen. Natuurlijk kunnen de fasen in de menstruatiecyclus soms onregelmatig zijn bij sommige vrouwen of kunnen deze verstoord zijn door ziekte, stress of slechte voeding dus alleen een berekening van de eisprong volstaat niet. Combineer dit in ieder geval met één of meerdere eisprong voorspellende methoden. Wanneer zijn mijn vruchtbare dagen? Je vruchtbare dagen de periode dat geslachtsgemeenschap tot een bevruchting kan leiden duurt ongeveer 7 dagen in totaal. Aangezien sperma ongeveer 5 dagen in je lichaam kan overleven, beginnen je vruchtbare dagen ongeveer een dag of 5-6 voor de eisprong en duren tot de dag erna. Je bent het meest vruchtbaar op de dag voor en de dag van de eisprong. Omdat de eicel maar ongeveer 24 uur leeft, moet de conceptie in dit tijdsbestek plaatsvinden.
Ja, dit wist ik Als die positieve test écht positief was, zou ik dus nu ongesteld moeten zijn of een positieve test hebben. Ik zit nu nl al 20 dagen na die test. Enige optie is dus dat die test vals positief was? Ik weet het ook niet anders. Misschien ei toch niet gesprongen.
Denk dat je cyclus nog van de wap is door je miskraam meid. Dat kan echt nog ff duren helaas. Misschien voor je gemoedsrust gyn of vk bellen?
View attachment 361039 Hij liep steeds op, na dag 38 werden ze weer lichter en op dag 40 was er bijna niets meer te zien. Ik ging er dus vanuit dat dit m'n piek was. Als ik m'n hele lijstje zie, is dag 38 overduidelijk de donkerste! Toen ie nog niet helemaal opgedroogd was, knalde het streepje nog meer dan op de foto, waar ie opgedroogd is.
Ja ben volgende week vrijdag vrij i.v.m. een feestje, en wil dan graag afspraak plannen bij de huisarts. M'n vriend is dan ook vrij en wil graag mee.