Hahaha... Ja vandaag testen is echt te vroeg mijn lf is 14 dagen, kan me nu nog wel inhouden, 9dpo. Als je zo gaat zeggen gaat het toch wel kriebelen.. Je steekt me aan @xElles, haha.. @fleur, lijken zwangerschapssymptomen.. Wat is je lf? Ik vind het ook weer super spannend.. Wil niet te veel letten op "eventuele" symptomen .....
Hahah Stina, gewoon doen joh Ytest testte positief op 6 DPO! Wie weet Nee, even zonder gekheid, als je je nog in kunt houden zou ik dat ook zeker doen! Wanneer het begint te kriebelen, lekker testen!
Hahaha... Ja maar lf van Ytest was korter .. Maar goed twijfel echt, bij mijn dochtertje 10 dpo positief getest... Toen dacht ik echt ik ben zwanger, kan niet anders.. Was dus ook zo. Dat gevoel heb ik nu niet, ben ook een beetje bang om te testen.. Ik vind die witte testen, nooit leuk (niemand niet, natuurlijk), vandaar dat ik wat langer wil wachten.. kriebelt dus wel ... Haha.. Wat een dilemma... Wil me inhouden tot minimaal vrijdag... Het liefst zaterdag.. Vind je het gesprek a.s. vrijdag spannend? Weet je al wat je wilt vragen? Misschien van te voren een mooi vragen lijstje maken? Zodat je niks vergeet. Dat heb ik zelf nl weleens. Dat ik van alles wil vragen en zodra ik er ben, niet alles meer weet.. Dan achteraf weer bedenken, wat ik wilde vragen.
Echt knap dat je dat vol kunt houden hoor, terwijl het nu al iets kriebelt Ik hou me dat altijd voor, en dan op 't moment test ik telkens véél te vroeg Ik hoop het voor je! Maar je voelt helemaal niets dus? Hoeft ook niet natuurlijk, iedere zwangerschap is weer anders. Nou vind het niet echt spannend, maar ben wel bang dat hij misschien zegt dat ik het maar gewoon moet afwachten.. Dat hij er dus niets mee wil doen, zeg maar, en ons gewoon weer naar huis stuurt. Al kreeg ik de vorige keer ook zonder problemen Provera voorgeschreven, dus hoop dat hij deze keer ook doorgaat. Denk dat ik gewoon ga vragen hoe het kan, en of ik iets kan krijgen/doorverwezen kan worden, omdat we 't zo graag willen en dit gewoon veel te lang duurt.
Hey meiden! Hier ook nog niet getest, trots op mezelf Weer een dag verder, haha! Hier ook juist in de avond steken in mijn buik, maar kunnen net zo goed mijn darmen zijn.....ben al 3x geweest Ik durf gewoon niet te hopen......
Ik voel inderdaad niks specifieks. Ik ben wel heel erg moe.. Maar goed kan ook door mijn kleine komen... Probeer mezelf dus niks aan te praten, maar ondertussen hopen dat het wel wat betekend... Haha.. Hopelijk krijg je waarvoor je komt en ik zou op mijn strepen gaan staan. Het is echt wel vreemd dat je een positieve ovulatietest hebt gehad en nog steeds niet ongesteld, dat mogen ze sowieso wel even onderzoeken. Al is het maar voor je geruststelling. Dan weet je in ieder geval weer waar je aan toe bent.. Dan kun je misschien weer met frisse moed verder..
Elles succes vrijdag! Iui = intra uteriene inseminatie. Inbrengen van opgewerkt semen in de baarmoeder. Ivf= in vitro fertilisatie Met hormonen meerdere follikels stimuleren. Hieruit eicellen halen dmv punctie. Dan het semen hierbij brengen. Natuurlijke bevruchting. Na enkele dagen terugplaatsing. Als er meer bevruchte eicellen zijn poging tot bevriezen, heeft laag slagingspercentage. Het succesvol ontdooien is nog moeilijker. Icsi = intra celler... semen i? Zelfde procedure als ivf. Echter geen natuurlijke bevruchting. Zaadcel word direct in eicel geïnjecteerd. Geen natuurlijke bevruchting. Iets verhoogde kans op aangeboren afwijkingen daardoor. Assisted hatching Ivf met beschadiging van eicelwand om bevruchting makkelijker te maken Oh ff naar dochter!
@wachtende klopt helemaal, testen is het beste ... Ben je gespannen voor woensdag?! Spannend... Succes..
zo dames hoe is het hier vandaag is mn temp weer 0.1 gestegen en ik zit nu op 37.0 @mamavanjuul heb jij symtonen of valt het mee
@mamavanjuul vind hem al vrij duidelijk !!! Feliciteer je pas als hij wat duidelijker wordt... .... Spannend...