@mamavanjuul van harte!! Vind ze duidelijk .. Besef je het al?! @Dayna zou even wat langer aankijken wat er gebeurd. Hij zit nog steeds hoger dan je ei dip!!!
Haha, nee! Eerst maar eens de nod voorbij en een knaltest Zit te twijfelen om vanavond nog een digitale te doen... Voel wel van alles.... Zere borsten, staan af en toe echt in brand.
Jaaaaaaa!! Mamavanjuul!! Ik ga je ook feliciteren hoor "GEFELICITEEEEEERRDDD" Dit is voor zoveel dagen voor NOD echt wel een duidelijke!!
Haha, nou ik geloof het nog niet zo hoor! Ben veel te bang dat het voorgedrukte streepjes zijn. Net weer 1 gedaan en die was lichter... Morgen vroeg maar weer Heb die van CB gehaald met week indicator....die ga ik vrijdag doen als ik nog niet ongesteld ben..... Durf het gewoon echt niet te geloven hoor....
Ik ga trouwens voor morgen een afspraak maken bij de huisarts. Die 2 dagen maken ook niet meer uit. M'n vriend hoeft ook niet per sé mee (beetje gek ook misschien, omdat hij bij een andere dokter zit..) en morgen heb ik ook tijd genoeg
@xElles inderdaad gewoon doen, heb je ook sneller antwoord.. Kun je vast ook zelf. Gewoon goed in je hoofd hebben wat je wilt en niet weg gaan zonder !!! @mamavanjuul zeker testen ....
Dank je! Krijg toch altijd wel weer de kriebels van een doktersbezoek.. Helemaal om zoiets Als het nou gaat om een keelontsteking ofzo......
Ja snap ik!! Heb je een man of een vrouw?! Ik heb toen om een vrouw gevraagd,vond ik wat fijner praten !!! Succes morgen...
Dank je Bij ons is alleen maar een man De vorige keer toen ik kwam, omdat ik geen cyclus had na mijn mk, was er een co-assistent Vrij knappe jongen ook hahah! Beetje mijn leeftijd. Dat is toch wel wat ongemakkelijk, op de een of andere manier.
Goed ze xElles! Bellen morgen! Hoe gaat het bij jou Wachtende? En met Ytest? Nog lekker op haar roze wolk? Ik heb net lekker gesport, even verstand op 0. Vanavond even goed gesproken met manlief....hij zegt, heel terecht: Die test geeft toch aan dat je zwanger bent? Zolang je niet ongesteld bent blijft dat zo! Dus...zie nog wel of ik morgen 1 doe...bewaar de cb voor mijn verjaardag
Nee kan ik me voorstellen. Hier een redelijk grote praktijk dus kan altijd wel kiezen of ik een man of vrouw wil!!! Maar goed wat niet is, is niet dus dan maar die knape Co. Assistent de vragen stellen !! Nogmaals succes...
@Mamavanjuul: Je vriend heeft gelijk hoor! "Geen bloed geeft moed" Ben heel benieuwd hoe je testen morgen zijn! Tenminste, neem aan dat je morgen weer test? @Stina: Ah kijk, dat is wel fijn inderdaad. Hier is het gewoon een praktijk met 2 dokters, en 1 daarvan is dus de mijne. Hahah ja weet niet of ie er nog is Hoop weer gewoon op m'n eigen dokter. We zullen 't zien!