@mamavanjuul nee precies misschien is mijn lf wel langer.. Haha. Is gewoon raar, snap mijn lijf niet !!! Wat lief van je ouders.. Altijd leuk dat vertellen .. Geniet er lekker van...
Ah wat lief van je ouders zeg!! leuk ook dat ze het totaal niet verwachtten. Ik heb de laatste dagen eens zitten neuzen op internet en denk steeds meer dat het misschien PCOS is.. Heb bij mn wenkbrauwen sinds een paar maanden veel kleine puistjes. Gebruik altijd maar zo'n coverstick, dus je ziet er eigenlijk niets van. M'n voorhoofd is ook zo vettig.. Las dat dat veel symptomen zijn.. Dus ik heb dat heel erg in m'n achterhoofd.
Super mamavanjuul! Nou, hier vanmorgen getest en ik heb een licht tweede streepje Nog een test gedaan ander merk, weer een licht tweede streepje! Ik sta te stuiteren!!!
Super @dayna!!! Van harte gefeliciteerd .... Yeaaaaah... @ytest ienemiene beetje roze afscheiding gehad. Ga er nog steeds vanuit dat het doorbreekt.. Vond al raar dat mij ei zo vroeg had, misschien gewoon even een rare cyclus..haha...