Bolletjes die je in moet brengen om je progesteron hoog te houden. Die zakt waarschijnlijk bij mij af rond de 8 weken en stoot het vruchtje dus af.
@dayna inderdaad spannend!!! Duim voor je dat je dit keer een dikke plakkert hebt ... Hier eindelijk is de ongesteldheid doorgebroken.. Mooi duidelijkheid..
Ah oke. Nog nooit van gehoord.. Ik hoop echt dat het goed blijft gaan meid!! Stina, 'fijn' voor je!! Op naar de volgende ronde dan maar.
hoe is het met jullie dames hier een raar gevoel rond mn heupen onderrug het voelt als weeen en zijn niet fijn :x en veel last van mn onderrug kan amper bukken zal de ongie dan toch komen
Hier alles goed... Niet veel te melden.. Ik ben net ongesteld... Maar spannend fleur, hoop voor je dat je niet ongesteld word ... Wanneer ga je testen?! Of wacht je je NOD af?
heb net getest na eerst kwam de controle lijn toen de 2 de lijn en toen een lijn dwars allemaal binnen 3 min en toen drup wat en doen was de lijn dwars weg en nu heb ik 2 mooi lijnen
Leden: Ytest Mamavanjuul Wachtende Stina83 Dayna Fleur2906 xElles Zwanger: Ytest - Eerste echo op: 12-12-2013 Mamavanjuul - Eerste echo op: Dayna - Eerste echo op: Fleur2906 - Eerste echo op: NOD: Stina83 - 26 december Wachtende - ???? *Hoe zit t bij jou nu? xElles - 4 december afspraak gynaecoloog
Zooo Even aangepast!! Als je nog iets mist of als er nog iets aangevuld moet worden, roep het gerust! Via 'Quote' kun je hem eventueel ook zo aanpassen.
dank jullie wel maar blijf ongeloof bij mij en angst van gaat deze wel goed hoop zo dat ik niet ongie word maar wel gaaf he vruchtbare maand