Wauw Fleur!!! Gefeliciteerd!!! Echt mooi man, deze roze lijst! @elles: potverdikkie...nog steeds niks bij jou? Wat vaaaag! @Wachtende: Hoe is het bij jou? @Hier: moe, moe & moe. Gister lekker een dagje met manlief weggeweest en vandaag last van mijn lies Steeds steekjes ed. Ben gaan googlen **Dom** en kwam op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Stond op het punt om de gyn te bellen. Maar toen dacht ik....we hebben ook uren rond geslenterd...had ook echt zere voeten. Zou het daar van komen? ooooh men, ik word gek van deze eerste weken!
ooo idd die eerst weken zijn zooooooooooooooo weg hier ook kei moe en kou brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en veel last van mn onderrug en mn blaas zo moet veel plassen niet normaal hebwel een vreselijk druk op mn onder buik denk nog steeds dat ik elk moment ongie kan worden word hier zo gek van
Nod is 4 dec. Vandaag progesteron moeten prikken. Volgende week hcg om bbz uit te sluiten ivm zeer verhoogde kans. Ik zit beetje in een dip. Iedereen in een wip zwanger....en maar klagen over misselijkheid etc. Ik loop me vol te spuiten met zooi en sta waarschijnlijk weer met lege handen terwijl me lichaam denkt dat t zwanger is door de hormonen. Op werk reorganisatie. De zwangere worden gespaard...laatste in gaat t eerste eruit...door de zwangere ben ik dus zo de klos. Straks dus niet zwanger en ook geen baan meer. Alsof de hele mmm nog niet erg genoeg is. Ze gaan het vlak voor kerst bekend maken. ..fijne feestdagen zeggen we dan. Meiden doe me een lol en ga genieten. Ga niet de hypochonder uithangen en elk wissewasje googlen om jezelf bang te maken. Nergens voor nodig. Alles wat jullie noemen hoort en allemaal gewoon bij. Een bbz is wel meer dan wat steekjes, geen zorgen.
Leuk trouwens dat lijstje. Ik moet volgende week even de gyn bellen hoe het gaat met de utro. En dan even langs komen. Weet dus nog geen datum voor de afspraak. Vandaag echt een baal dag gehad.. Bel vanmorgen het ziekenhuis op om te vertellen dat ik zwanger ben en dat ik dan aan de utro zou gaan dat ze een recept moest uitschrijven. Ze wist niet eens wat utrogestan was. Utro hoe??? Na uitleg wat er bij de laatste miskraam is afgesproken, ging ze het navragen bij mijn gyn. 3 min later kon ik doorgeven naar welke apotheek het gestuurd kon worden. Wil ik het ophalen, geen recept binnen ik einde van de dag terug nog geen recept binnen. Hun bellen met het ziekenhuis zegt de telefoniste ik weet van niks! Ik stond te koken, net of ik sta te liegen?! Ik na de apotheek vlakbij, lag daar mijn recept. Maaaar die man kon niet lezen wat er op stond. Moest hij weer naar het ziekenhuis bellen. Ik denk daar gaan we weer. Hij heeft met mijn gyn gesproken, excuses gemaakt. Moest ik klein bedrag pinnen, kon hij de magneetstrip niet lezen. Gelukkig had ik nog contant geld bij. En eindelijk naar 1,5uur had ik de utro in mn handen!
Hier genoeg redenen om bang te zijn, ook ik sta nog met lege handen naar 4x zwanger te zijn geweest! Ik google trouwens niet, heb ik eerste zwangerschap gedaan en schoot er niks mee op. Ik weet dat buikpijn/ongigevoel erbij hoort.. Maar toch is het spannend! Nog 6 dagen is je NOD.. spannend! Ook echt k*t van je baan.. hopelijk mag je gewoon blijven.
Ik bedoel maak jezelf niet onnodig druk. Je schiet er niets mee op en je zit te stressen terwijl er iets geweldigs gebeurt. Als je al meerdere mk hebt gehad is het anders ja..dat kan ik me goed voorstellen.
Snap wat je bedoelt hoor...En dan zijn wij nog 'maar' 8 maanden bezig. Lees hier op het forum ook zó veel meiden die zwanger zijn in de eerste ronde.. Héél fijn voor hen, echt.. dat meen ik oprecht. Maar dan knaagt het wel een beetje. Neemt niet weg dat ik het héél leuk vind voor iedereen in deze club hoor Gun het jullie van harte!!!
Had ook gehoopt dat het voor een tweede makkelijker zou zijn...valt tegen. 8 rondes is ook lang Het gaat ook niet om dat je het anderen niet gunt...maar je gunt jezelf ook wat Progesteron laag Wachten op ongi en nieuw behandelplan...
Ja precies. Hopelijk volgen wij snel Maar je NOD is 4 december toch? Weet je dan nu al dat het niets is??
Ja..zonder goed ei geen zwangerschap. .. Of ik moet een surprise ei hebben. .. Jij al wat vragen op papier gezet voor de arts?
K*t zeg.... Hoe lang zijn jullie nu bezig voor een tweede? Nee nog niet gedaan eigenlijk. Zal vanavond met m'n vriend eens bespreken wat we willen vragen.
Tja..hoelang.. Heb een hele lange nasleep van de bevalling gehad. Ik wilde eigenlijk bij zes mnd weer beginnen. Ivm de zwangerschapsvergiftiging en fluxus mocht ik pas 9 mnd erna weer beginnen. Bij 6 mnd opgenomen ivm langdurige hevige buikpijn die acuut erger werd en koorts. Zeer hoge ontstekingswaarde...week zkh (ha bleef maar zeggen dat ik een burn out had). Maand lang onderzoek omdat pijn terug kwam. Bij 7 mnd operatie. ..was toch wel verstandig om zsm weer te beginnen ivm schade van ontsteking in buik. Vanaf de geboorte aangegeven dat ik zo'n buikpijn had, geen arts die me geloofde. ..ook al viel ik flauw van de pijn. Blijkt uiteindelijk ontsteking eierstok te zijn door bloedstolsel die na fluxus is achtergebleven. Dochter is nu bijna 11 maanden en nog niet echt kans gehad. Eerste twee lange rondes waarschijnlijk geen eisprong. Nu ook maar twijfelachtig. Dan krijg je het toch wel benauwd. ..hoeveel schade is er? Het loslaten lukt in de mmm ook niet. Al die controles, medicatie en bijwerkingen. ..laat het langer doen lijken dan t is. Nou vandaag wel mn zeurdag
@alle dames wachtend op een echo.... Ja de eerste weken zijn verschrikkelijk spannend!!! Je voelt van alles. Probeer van het goede uit te gaan, ik duim voor een mooie beeb ... @wachtende lijkt me inderdaad een moeilijk traject waar je in zit . Erg heftig. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt. @xElles volgende week gyn!! Spannend hoor, maar dan is er weer actie, want dat afwachten is niks. Heb je inderdaad je vragen opgeschreven?! Ik was ook graag ronde 1 zwanger geweest!! Wie niet?! Natuurlijk is het verdrietig als dat niet zo is. Ik vind het ook best heftig en ik zit pas in ronde 5. Ik had stiekem gehoopt dat mijn lijf het sneller op zou pakken, omdat ik net zwanger geweest ben. Het is gewoon frustrerend omdat je niet weet wanneer het je tijd is (of deze komt). Het is een emotionele tijd. De vorige keer hebben we er negen maanden over gedaan (6 ronden). Positieve test en helder bloedverlies 4 t/m 6 weken. Ik vond de eerste weken verschrikkelijk, dus kan de spanning van iedereen goed voorstellen.. Wel een mooi meisje aan over gehouden . Ik weet het, al met al, helemaal niet zo lang, maar het blijft best heftig. Ik hoop voor iedereen een mooie baby in 2014!!!! ... Daar gaan we voor... Verder ik ben nog ongesteld.. Ik ben maar begonnen met temperaturen, verwacht nl dat ik de vorige meer mijn ei gemist heb. Das ook niet handig .. Nog wat leuke dingen gepland voor het weekend?! Ik heb vanavond een feestje en mijn meisje gaat logeren, dus kan ik morgen lekker uitslapen.. Niet verkeerd ...