Als een van jullie nog ovu of zwangerschapstesten wil bestellen, bij Z&K zijn ze nu afgeprijsd. Alleen 4 en 5 dec!
Lief.. dank je Het viel me 100% mee! Was helemaal niet zenuwachtig.. Wat wel k*t was.. we waren voor in het ziekenhuis aan het zoeken waar we naar toe moesten, staan mijn ouders naast ons!! (mijn vader moest bloedprikken, hartpatiënt) Dus ja.. toen meteen maar, onder het genot van een kopje koffie/thee verteld wat er aan de hand was. Ze wisten nog van niets namelijk. De gyn denkt aan PCO. Dat zou ook mijn positieve ovu test verklaren. Ik had érg veel eiblaasjes in mijn eierstokken. Ik krijg nu een kuurtje om menstruatie op te wekken. Op de 2e dag van die menstruatie moet ik bloedprikken om te kijken of mijn LH wordt aangemaakt voor een eisprong. Als dat niet zo is, moet ik terugkomen en dan krijg ik medicatie en kom ik onder behandeling in het ziekenhuis. Als mijn lichaam wel LH aanmaakt, moet ik mijn menstruatie afwachten en kan het ook nog zo zijn dat mijn hormonen nog steeds ontregeld zijn door de miskraam.
@wachtende balen!!!kl*t* @xElles fijn dat er nu actie komt... Altijd fijn, tenminste niet meer in afwacht modus. Vond je het vervelend dat je je ouders tegen kwam?! Misschien wel fijn om te delen. @mamavanjuul lekker aan toegeven aan die vermoeidheid!! @dayna spannend allemaal.. Wanneer heb je een echo?! Misschien heb je het al verteld, dan is het me ontschoten. Heb nog steeds een beetje een geheugen als een zeef. Hier verder geen nieuws. Ongesteldheid is voorbij en ben gaan temperaturen geeft me het meeste rust. Koop dus ook geen ovu testen en geen zw testen. Wacht maar gewoon even af. Hopelijk kan ik het zo wat meer loslaten..
Ja een beetje wel.. Want we wilden het niet vertellen.. Maar goed, nu ze het weten is het ook wel goed zo.. Hopelijk een goede ronde voor jou dit keer! Ik duim voor je
Hallo dames Ik heb een ovulatietest gedaan kijken jullie even mee of dat die positief is ? Ik heb daar echt geen verstand van , alvast bedankt
@xelles thanks... Hopelijk ben je nu snel ongesteld .. Ben benieuwd naar je uitslag straks. Denk jezelf dat het nog van je miskraam is?! Duim voor je voor een mooi beebje... @mamavanjuul plas ze !!! Goed dat je mee doet... @nadija ik vind hem wel knallen maar ken de testen niet.. Heb je geen rijtje?! Hier in 1 keer een tempstijging van 0,2.. Ik heb een beetje slechte nacht gehad met veel gedraai. Kan dit invloed hebben?! Ga er eigenlijk vanuit van wel. Lijkt me stug dat ik nu al mijn ei heb gehad.. Ondertussen temp ik vrolijk verder...
Ik had het ziekenhuis gebeld en gevraagd of ik de 20ste mocht komen, geen probleem 09:45u Vul je je kaartje in bij FF?
Ik weet natuurlijk niet hoe de band met je ouders is, maar ik vond het een hele opluchting om het met mijn ouders te delen. Kan daar altijd mijn hart luchten en als ik boos ben over alles ff lekker uitrazen.
Succes, als ik al aan de flessen denk, begin ik al te kokhalzen Maar 9 weken voorbij ga ik ook mee doen hoor, misselijk of niet. Pleur die flessen toch naar buiten, ahaha!
Bij mij scheelde het ook weleens 0,2 en dag erna weer naar beneden. Mag ik je kaartje zien als dat kan?
@dayna jij lekker misselijk dus.. Mijn temp bij houden doe ik via een app, niet via ff. Dus geen idee hoe ik hem hierop krijg.. Denk via een foto ofzo. Dat zou wel moeten lukken. Zal hem later deze week een keer proberen erop te zetten, heb ik ook wat meer temps. Lijkt me eigenlijk ook sterk dat het mijn ei is geweest.
Ja die is wel goed hoor! Maar baal ervan dat ze het nu weten.. Maar goed, t is niet anders! @Mamavanjuul: Goed hoor, je MvM!! Ik zag je test voorbij komen SUper! @Stina: Ik heb geen verstand van temperaturen.. maar hoop dat het goed nieuws is Gebruik je ook ovulatie testen?
Dit keer geen ovulatietesten voor mij!! Dmv temperaturen wil ik er achter komen wanneer mijn ei springt. Weet je natuurlijk wel pas achteraf, maar had toch het idee dat ik mijn ei vorige keer gemist hebt. Ondanks positieve ovulatietest. Toen 2 dagen aangehouden wanneer mijn ei gesprongen zou zijn, maar dan zou mijn lf in 1 keer 18 dagen zijn geweest.. Kan denk ik ook wel.. Maar goed vorige zw ook getempt dat gaf me wel heel veel rust. Dus vandaar... Hoe is het verder?!
Hoop dat het werkt voor je!! Zou natuurlijk helemaal geweldig zijn! Hier gaat't goed.. Woensdag na bezoek bij gynaecoloog ging het eigenlijk best redelijk.. maar merkte gister dat ik me er best wel 'down' onder voelde. Gewoon balen dit.. Mijn gewicht is goed, verder nergens last van.. Meestal komt PCO voor bij overgewicht, en dan kan het weggaan door af te vallen. Dat is dus bij mij niet het geval, dus het zal ook niet zo maar weggaan denk ik. Vandaag gaat't weer goed gelukkig Merk wel dat ik wat ongeduldig wordt.. vandaag 3e dag medicatie. 3e dag van de 12.. Moet dus nog best wel 'lang', dan bloedprikken en weer een week wachten op uitslag. Maarja, allemaal voor het goede doel natuurlijk! Hoe is het bij jou? Kerstboom al staan?
Hè xElles, Je mag toch ook best even down zijn onder dit nieuws. Is ook heftig toch! Snap ook dat je ongeduldig bent... Duurt ook allemaal lang. Hier echt al de boom gezet.. Ik vind het zo gezellig staan. Zit dus nu lekker op de bank, met alle mooie lichtjes om me heen . Hier gaat het verder goed, ben er minder mee bezig. Voelt wel een beetje bevrijdend. Hopelijk kan ik dat gevoel vasthouden. Mijn kleine meid heeft wel een sprongetje ofzo.. Beetje last van verlatingsangst wat resulteert in drama nachten... Is zo sneu voor haar.. Maar goed dan maar lekker knuffelen... Wanneer ga je de boom zetten?!
He meid, wat is dit topic rustig geworden zeg! Alle zwangeren hebben ons verlaten Ja is ook wel zo.. Maar heb me gelukkig maar 1 dag k*t gevoeld.. Heb nu besloten om dat niet meer te doen. De hele mmm moet (misschien) nog beginnen, dan heb ik tijd genoeg om me daar down over te voelen. Ik zat te twijfelen om vandaag de boom te zetten Zó gezellig inderdaad! Denk dat ik 'm woensdag ga zetten. Welke kleur is ie bij jou? Qua ballen/versiering enzo? Fijn dat je je goed voelt En sneu voor je meisje zeg! Is ze veel wakker 's nachts? Wel lekker dat je d'r dan extra kunt knuffelen Maar 't is wel gewoon vervelend....