Wachten op eisprong duurt lang...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wachtende, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik lees wel mee hoor ;)
    Maar kreeg een beetje het idee dat ik mijn eigen woorden moet censureren om niemand te kwetsen :)

Maarre xElles: Een vriendin van mij heeft er bij de eerste 2 jaar over gedaan. Daarna naar de gyn doorgestuurd en daar bleek dat ze amper een eisprong had. Daarna ook med gekregen en binnen 2 maanden was ze zwanger.
    Toen ze graag een 2de wilde meteen weer medicijnen gekregen en was het meteen raak.

Dus het hoeft niet een heel circus te worden, het gaat gelukkig vaker goed dan niet.

2. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad erg rustig hier... Hihi!!

Mijn boom heeft ijslampjes (de kleur bedoel ik)!! Zwart en roze ballen. Vorig jaar toen ik zwanger was, roze ballen gekocht voor het meisje in de buik. Want vond het niet leuk om nu alleen een zwarte boom te hebben. Moest wat kleur bij. Ik vind hem zelf heel mooi, haha.. Ook een mooie kerststal van little people erbij staan :D.. Die vind ik zo leuk..

Fijn dat je zo'n positieve instelling hebt en inderdaad wat mamavanjuul zegt ze kunnen heel veel met medicijnen.. Wel meerdere succes verhalen over gehoord. Dus je mag hier lekker ventileren. Duim voor je meid...

Wat voor een kleuren geeft jouw boom?! Ik heb over twee weken vakantie.. Zo'n zin in lekker niksen.. Heerlijk.

@mamavanjuul hoe voel je je?!

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    @Mamavanjuul: Nou, lijkt me niet dat dat de bedoeling is toch :) Van mij in ieder geval niet! Vond het juist zo gezellig :) En ook erg leuk om jullie verhalen te horen.
    Hoe gaat het nu? Nog last van vermoeidheid enzo?
    Staat de kerstboom bij jullie al?

Ah kijk, dat is wel een geruststellend verhaal :) En daarom wil ik me er nu ook nog helemaal niet zo heel druk over maken.. we zien het wel.

@Stina: Oh roze met zwart! Leuk zeg. Apart.. zie je eigenlijk nooit.
    Ik heb bruin met goud. Ook erg leuk, al zeg ik het zelf :D
    Kerststal heb ik er niet bij.. Maar zo'n 1 van Little People is wel erg leuk! Mijn zus heeft er 1 van Dick Bruna. Ook super schattig haha!

Hier ook vakantie over 2 weken! Heeeeerlijk :) Zit je ook in het onderwijs ofzo? :D

4. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik lees ook gewoon mee hoor, maar was ff stil.. Nu moest ik ineens weer bij gaan lezen :p

Hier staat de kerstboom al twee weken, haha!
    Zal zo eens een foto plaatsen.

xElles: Snap je je even k*t voelde, maar ik ken ook een heleboel meiden met PCOS en die zijn allemaal heel snel zwanger geworden met clomid. Snap dat je liever zonder dat wil maar er zijn tegenwoordig zoveel kleine dingen die toch je wens in vervulling laat gaan. (Zit zelf te hopen dat dat nu bij mij dus ook is :))

Leuk, zwart met roze, Stina :D

Ik moet ook nog 2weekjes werken en dan een weekje minder en dan week vakantie :D

5. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    In het donker is ie veel mooier ahaha

Bijgevoegde bestanden:

6. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoooo Dayna jij was er vroeg bij met de boom. Haha.. Mooie boom hoor, vind hem in het donker ook altijd mooier :D..

XElles bruin met goud ook mooi. Die kleuren heb ik ook nog liggen :D.. Ik werk niet in het onderwijs. Heel iets anders ben controller, maar vind het altijd fijn om het einde van het jaar vrij te zijn. Heerlijk bijtanken en lekker genieten. En dan gaan we alweer 2014 in.. Pffff wat gaat het toch snel..

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Is idd ff balen he elles!
    Ik heb ook geen overgewicht en hoefde niet af te vallen. Ben wel gaan afvallen om te kijken of het wat deed. Kreeg het alleen maar ijskoud maar deed niets voor de eitjes.

Vandaag weer laatste clomid dag. ..weer volop bijwerkingen dus het doet igg iets :) nu t lange wachten op een ei. Geen ovutesten meer voor mij

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nou de boom staat hier, wat een drama haha!
    Bleken bijna al de lampjes kapot te zijn! Kon ik eest nog nieuwe lampjes gaan halen.
    Maar hij staat: Bruin en goud. Met her en der een gekleurde bal van de kinderen ;)

@Hier: Ja, heel moe! Maar goed, even tanden bijten. Gister lag ik al om 21 uur op bed en om 6.45 er weer uit. Zou vanmiddag even bijtanken, maar ja....die stomme boom!
    Nu al wel last van mijn bekken en ischias. Volgende week fysio bellen om een afspraak te maken.
    En mijn borsten....pffff!
    En warm & koud en dan weer warm.....aaaah hormonen :)
    **klaagmodus uit**

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hee mooie boom Dayna! Erg leuk :) Ik ga 'm woensdag zetten.

@Wachtende: Ik hoef ook niet af te vallen, maar heb wel besloten om toch wat te proberen. Ik ben 1.81 en weeg 77 kilo. Dat is prima (BMI van 23).. maar wil toch proberen om het snoep te laten staan en wat gezonder te eten. Wie weet maakt het verschil.
    Spannend bij jou dus!! Hoop dat het raak is deze maand :)

@Mamavanjuul: Ook bruin met goud!? :D Goed bezig!
    Oeh en je kwaaltjes.. vervelend hoor.. Maar ben je niet misselijk/overgeven ofzo?

@Stina: Is ook héérlijk, aan het eind van het jaar vrij! Gelukkig mag (en wil) ik helemaal niet klagen hoor, met mijn vakanties :D Heerlijk. Heb ze ook echt wel nodig!

En dan is het al bijna 2014... doen jullie nog aan goede voornemens ofzo?

10. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja wil aan 1 goed voornemen gaan doen en dat is weer lekker gaan sporten. Na mijn zwangerschap op een laag pitje gekomen door mijn bekken. Maar vind het wel weer tijd worden. Ik vind het alleen lastig om te bepalen wat ik nu wil gaan doen. Sowieso wil ik weer tennissen dit heb ik veel te lang niet gedaan! Zoek dus nog iets voor erbij. Iemand ideeën?!

Ben wel benieuwd naar de goede voornemens van de rest van de dames!

11. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oja ik wil ook wel wat kilo's minder hebben dus dat gezonder eten in combinatie met sporten lijkt me top..

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hardlopen met Start to Run. Tis echt een geweldig programma!
    Werkt super. 30 lessen van ongeveer een half uur.
    Eigenlijk is het 3x in de week, maar je kunt het ook best 2x doen.
    Heerlijk even tussendoor.
    Het werkt op je mp3. Het zijn gewoon muziekbestandjes en daarin wordt dan door Evi uitgelegd wat je moet doen, hoe lang je moet rennen en wanneer je moet lopen.
    Ik wil dit ook weer op gaan pakken in het nieuwe jaar.

13. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Wuahhaa daar waren manlief en ik ook aan begonnen, tot ik 2weken later zwanger was en ik niet meer ging. Manlief uiteindelijk ook mee gestopt door drukte. Maar ik begin er niet meer aan, vind het zo niks aan om te doen.

14. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh ik vond het juist super fijn :)
    Fijne muziek en het wordt goed opgebouwd.
    Maarja oeder zijn ding ;)
    Denk wel dat hardlopen ontzettend slecht voor je knieen enzo is..

15. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die staan ook op mijn IPhone :D!! Dat wil ik ook weer gaan doen...

16. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Hoe is het met iedereen?! Lekker rustig hier.

Gisteravond en vanmorgen dikke buikpijn gehad vermoed dat het mijn ei is geweest. Zouden jullie even mee kunnen kijken naar mijn temp kaartje?! Is gister mijn ei geweest?! Of moet ik nog even verder geduldig afwachten?! Als het goed is heb ik deze toegevoegd. Dan is het me gelukt :)!!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,2 KB
      Weergaven:
      7
  17. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hoihoi!

Rustig inderdaad :)
    Hier gaat't goed hoor. Met jou ook?
    Met je temp kan ik je niet helpen, heb daar echt 0,0 verstand van. :p

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik ook niet :)

Ik ben gister bij de fysio geweest. Was even bang voor vroege bekkenpijn, maar het is een ontsteking van mijn ischiaszenuw. Deze loopt er ook vlakbij en kan door verweking wel door de zwangerschap komen.
    Heb vorige keer ook zwangerschapsischias gehad. Dit keer er op tijd bij. Meteen oefeningen gedaan en gister lekker wezen sporten. Vandaag als stukken minder last van!

Verder ontzettend moe....blegh!
    Vanavond mijn eerste kratje inleveren van MVM...

19. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oeh Mamavanjuul, fijn dat je er op tijd bij was dan! Hoop dat het goed blijft gaan..
    En je eerste kratje voor MvM :D Gefeliciteerd ;)

Ik heb vandaag de kerstboom maar eens opgezet. Had een dagje vrij vandaag, dus had er mooi tijd voor.
    Hij is heel mooi geworden! Heb de bruin/gouden ballen weer teruggezet op zolder en er zitten nu witte kleine sterretjes in, witte ballen, strikjes en van die sneeuwpopjes. Zal zsm eens proberen er een foto van te maken.

20. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Elles heeft primolut al resultaat??

Tempen ben ik ook geen ster in sorry

sterkte mmvjuul

Deel Deze Pagina