Wachten op eisprong duurt lang...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wachtende, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oeh 3 meiden :) hihi ben benieuwd! Willen jullie weten wat het wordt?

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Nou, ik heb bloed geprikt! Wat een ellende zeg...
    4x in m'n arm.. En er kwam echt geen druppeltje bloed uit! Helemaal niets..
    Moest met m'n handen onder de kraan om ze op te warmen en toen probeerde ze t in m'n hand, maar dat lukte ook niet!
    Dus toen heeft ze zo'n handschoen gevuld met warm water en moest ik m'n vingers daaraan warmen. Toen heeft ze in 4 vingers geprikt en steeds, door in m'n vingers te drukken, druppeltje voor druppeltje opgevangen in 4 kleine buisjes.
    1,5 uur verder, maar 't is toen eindelijk gelukt.

Nu nog wachten op de uitslag. Weet eigenlijk niet of ik daar zelf voor moet bellen of dat de gyn mij belt..

3. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @xelles wat vervelend meis :(! Zo is dat bloed prikken wel een ellende. Dat het dan ook maar snel duidelijk mag zijn wat je hebt! Zodat je verder kan. Duim voor je meis!

@wachtende goed gevoel bij je iui?!

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    zo dat is ook irritant zeg ! Ben je altijd zo moeilijk te prikken?
    Bel anders gewoon even het zkh en vragen wat de bedoeling is.
    Succes !

Hier geen goed gevoel bij IUI, semen was erg slecht...maar 1,4 miljoen. Onder de 1 milj krijg je ICSI. 22 jan gesprek of we wel met IUI door moeten gaan.

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ja ik wacht even tot dinsdag en als ze mij dan niet bellen, bel ik zelf.
    Moet ik dan rechtstreeks gynaecologie bellen? Of naar het lab :p slecht dat ik dit niet weet......

Ah dat is balen meid! Hoop op goed nieuws voor je. Wanneer weet je of het gelukt is??

6. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @xelles denk dat ik de gyn zou bellen..

@wachtende kl*t* zeg.... Maar inderdaad duim voor een mooie afloop.

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik heb net even het ziekenhuis gebeld..
    Blijkt dat ik een belafspraak moest maken!
    Maandag belt mijn gyn mij aan t eind van de middag.

8. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Succes maandag!

Is balen idd. Lf is soms te kort...dus kan over 8 dagen al over zijn. Officiële nod is oudjaarsdag

9. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Stina...al getest?? :D

10. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @xelles fijn :D!!! Maar goed dat je even gebeld hebt.

@wachtende hopelijk blijft t weg op oud jaar en is je lf langer dan 8 dagen.

Ik heb niet getest, haha!!! Ga het pas doen op 25ste (hoop ik ;)), anders maak ik mezelf veels te gek! Of wat zouden jullie adviseren?! Wil eigenlijk niet te vroeg testen. Ik vind een witte test erger dan ongesteld. Nou ja beide is ruk.

Hopelijk hebben we allen snel een mooie test! Dat is mooi voor 2014 :D. Daar hoop ik op...

11. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Haha ik test igg zes dagen voor nod. Door mn werk wil ik het zsm weten..zo min mogelijk schadelijke stoffen meekrijgen. Maarja officieel pas testen als je overtijd bent ; p

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    #752 xElles, 19 dec 2013
    Laatst bewerkt: 19 dec 2013
    Potdorie zeg, mag ik even schreeuwen??

Ik had vandaag kerstviering op school en was met een andere invaller aan het praten (ik ben al niet heel erg kapot van haar...). We hadden het over onze relaties enzo.. En toen zei ze: "Als ik deze inval voor het hele schooljaar niet had gehad, was ik zeer waarschijnlijk allang zwanger geweest!!" Dus ik zeg: "Oh? Hoezo dan?"
    Zegt zij: "We hadden eigenlijk afgesproken dat ik per 1 september zou stoppen met de pil, maar nu ik deze invalklus heb gekregen, schuiven we het nog even op."

Zij weet mijn/ons verhaal niet, maar dan denk ik echt: Hoe kun je zoiets zeggen!? "Zeer Waarschijnlijk allang zwanger"??? Vanaf september??
    Ik vond die opmerking zo'n domper op mijn verder zo leuke avond..........

13. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @wachtende werk je met schadelijke stoffen?! Dan is het het wel handig om vroeg te weten. Waarschijnlijk als ik testen had liggen had ik er wel 1 gewaagd, maar goed niks op voorraad. Dus ja kan ook niet testen. Voel me ook niet zwanger, heb al de kwaaltjes die ik normaal voor mijn ongesteldheid heb. Maar goed zegt geloof ik ook niks dus wacht geduldig af ;)!

@xelles wat een K opmerking! Heel veel mensen denken zo zwanger te zijn. Denken dat het een gegeven is, helaas. Maar kan me voorstellen dat het niet goed valt zon opmerking.. Inderdaad hier even schreeuwen aaaaaaaaaah. Lucht misschien een beetje op. Knuffel voor jou.

14. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik hoop op goed nieuws voor jou, Stina!! En Wachtende, voor jou natuurlijk ook :)

Nou, of niet zeg.. Alsof je kinderen maar even 'neemt'..
    En dan zul je zien dat zij straks in een poging zwanger is..

Hoe is het verder met jullie?
    Ik ga me zo even klaarmaken voor de kerstlunch op school, en dan heerlijk 2 weken vakantie :)

15. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat zul je altijd zien ja!!! Enorm krom hoe het allemaal werkt :(!!

Hier lekker vakantie al :D, dus lekker aan het genieten. Beetje boodschappen gedaan. Lekker relaxed.. Wat zijn jullie plannen verder?!

Fijne vakantie gewenst!!

16. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier een ongelofelijke baaldag. Ongesteld geworden :(!! Totaal niet verwacht, aangezien ik dacht dat mijn NOD 25 december was..

17. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Kan het niet innesteling zijn??

18. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    :( balen zeg...
    Hoe had je ei bepaald met temp?

19. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee geen innesteling.. Ofja dat denk ik. Het is helderrood dus geen hoop meer hoor. Ik heb mijn ei bepaald met tempen ja, weet dus zeker dat hij geweest is. Was ff kl*t* omdat ik totaal niet voorbereid was. Maar goed vol goede moed naar de volgende ronde!!

Bij jullie nog ontwikkelingen dames?!

20. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Hoelang was je LF nu?
    Heb je vaker naar de lengte van je LF gekeken?

Ik vandaag dienst...24 uur in het ziekenhuis.
    Ik werk trouwens idd met schadelijke stoffen. Aangezien ik gewoon op een andere kamer gezet kan worden is het wel zo makkelijk om het snel te weten :)

Deel Deze Pagina