Fertiliteit heeft vaak ook weer paar weken wachttijd...vandaar dat ik zeg direct omzetten. ..wachten doen we al genoeg Maar als jij je prettig voelt bij gyn dat gewoon doen natuurlijk
Wat is het rustig hier! Ik ben onwijs druk geweest de afgelopen dagen, dus ben een tijdje niet meer online geweest. Heb trouwens even gebeld met de afdeling en ze zeiden dat ik niet specifiek bij fertiliteit hoef te zijn en dat mijn afspraak gewoon kan blijven staan. Hoe is het verder met iedereen?
Hoihoi!! Hier alles prima geen nieuws!! Ik heb mijn ei gehad (ga ik vooralsnog even vanuit) NOD 25 januari. Lange cyclus deze maand voor mijn doen, nl 31 dagen. Hopelijk geen voorbode dat mijn cyclus weer langer gaat worden. Geen raak gevoel, ik denk ook de hele tijd dat ik het moet voelen wanneer ik zwanger ben (was ook met de eerste zo)!! Afwachten geblazen meer kunnen we niet doen. Ik ben weer begonnen met sporten, drukke weekenden dus tijd gaat gelukkig wel snel. Ik ben er ook minder mee bezig, voor me gevoel.. Probeer mezelf ook te beschermen, hoor zoveel om me heen over eerste ronde raak. Dat vind ik al frustrerend, laat staan als je nog langer bezig bent. Moeite om dan mij gezicht in een plooi te houden.. Maar goed probeer dan ook weer te bedenken dat het pas een half jaar is. Hopelijk mogen xElles en ik ook snel aansluiten bij de zwangere !! Mooi doel voor 2014, hopelijk wordt dit doel snel gerealiseerd...
**zwaai** Alles gaat goed hier! Ben anders zwanger volgens mijn man deze keer, haha! Hij zei net: Ik merk helemaal niet dat je zwanger bent. Oke, buik begint te komen, maar de hormonen vallen mee Eerste echo inmiddels gehad en alles was goed.
Mamavanjuul, alweer 11,5 week!!!?? Jemig wat baat dat snel joh! Fijn dat je je goed voelt! Hier ook weinig nieuws. Ik heb erg zin in de 29e Benieuwd hoe het allemaal zal gaan en hoe lang het zal duren met een beetje hulp van het ziekenhuis. Mijn vriend heeft gelukkig de ochtend vrij gekregen en kan dus mee Stina, balen dat je (waarschijnlijk) weer een ronde verder moet. Gelukkig heb je wat afleiding. Ik hoop dat je toch een positieve test zult hebben
Haha snel? Het kan me niet snel genoeg gaan! Gelukkgig de komende tijd veel afspraken, hebben we wat om naar toe te leven. Spannend joh..hoop dat het snel gaat voor je!
@xElles eindelijk gaat er iets gebeuren, dat is al fijn!! Fijn dat ook je vriend mee kan, is wel zo fijn. Twee horen meer dan één. @mamavanjuul ik vind het hard gaan met je 11,5 week, maar het zal voor jezelf zeker langzaam gaan ... Fijn dat de hormonen niet zo te keer gaan !! Fijn voor je man.. Haha... Hier lekker druk op het werk, de tijd gaat wel snel.. Maar wel een beetje ongeduldig .. haha...
Het is rustig hier.. (Bijna) iedereen heeft ons verlaten. Ik heb ineens sinds een paar dagen heel gevoelige borsten/tepels. Kan er bijna niet aan komen (vooral tepels). Vanmorgen voor de zekerheid een test gedaan, maar negatief uiteraard. Ik heb wel eens vaker gevoelige borsten, maar dan word ik 1 dag later ongesteld.. En dat is nu niet, hebt al een dag of 3. Heel raar dit..
Ik ben er nog hoor! Ben enorm zenuwachtig voor de eerste echo..wil zo graag dat hartje zien...dan kan ik een beetje ontspannen. Verder heb ik vrijdag een vrije dag genomen om weer even het huishouden goed te kunnen doen..dochter was op verblijf. Beetje te vele gedaan want ben helemaal kapot nu. Sinds een week kan ik mijn dochter eindelijk wakker in bed leggen ! Sinds 3 dagen slaapt ze nu ook overdag in haar bedje. Ik ben zo ontzettend trots ! Door de ernstige reflux flink verkeerd slaapgewoonte ontwikkeld omdat ik haar na de voeding heel lang rechtop moest houden. dus zelf in slaap vallen had ze nooit geleerd...en nu lukt het !!! Ben zo blij dat ik niet haar ' hardhandig' heb geleerd in slaap te vallen door uren te laten huilen etc. Gewoon gewacht tot ze zelf aangaf dat ze het kon...zonder drama...zonder huilen...yeahhh ! Spannend Elles ! Hoe zitten jullie in je cylus en verdere planning?
Ah wat fijn zeg! Geeft je ook weer wat rust, denk ik, nu t met je dochtertje goed gaat Wanneer heb je de echo? Ik zit nu op dag 34.. Heb maar niet meer met ovulatietesten gewerkt, want die werken dus niet met PCO. Heb dus geen idee van hoe of wat. De 29e gaan we naar t ziekenhuis om alles op te starten.
Hier alweer ongesteld en ronde 7 in!!! Nog even wachten xElles, spannend .. Wanneer is je echo wachtende?! Succes...
Hè dames, Ik wilde dit ook even delen met jullie. Ik ben te voorbarig geweest, check foto!!! Ik dacht bloed dus wordt ongesteld.. Heb ik eigenlijk altijd. Een paar dagen een beetje bloed en dan vol. Toch had ik testdrang net, ik dacht laat ik het maar doen, dan zie je wit en kun je verder. Maar tot mijn grote verbazing twee strepen !!! Nu voel ik me wel een beetje knullig. Bevat het helemaal niet. Denk dat de hele tijd zijn foutieve testen . Ik heb wel ontzettende buikpijn, maakt me weer helemaal onzeker... Pffffff.... Weet van gekkigheid niet wat ik moet doen...
Wauww !!! Gefeliciteerd ! Netjes hoor in ronde 6. Is het bloedverlies gestopt? Doe anders een digitale...dat helpt soms Hier een goede eerste echo gehad met een goed kloppend hartje. MVM test knalde ook erg goed
Ja heb geen bloedverlies meer!! Digitale ga ik vanmiddag halen !!! Fijn dat je een mooie echo hebt gehad!!! Yeeeeeaaaaah
Stina!!!! Dude wat maak je me nou Gefeliciteerd!!! Bevat je het al een beetje? Wachtende, ik zie dat jij een goede echo hebt gehad! Heerlijk moet dat zijn. Ook gefeliciteerd Ik denk dat ik vandaag ongesteld ben geworden/ga worden!? Net met naar de wc gaan een paar druppels bloed. Meteen maar tampon in gedaan.. En had al ruim een week gevoelige borsten en kramp..
Oh Elles dat zou vrij goed uitkomen voor eerste onderzoeken denk ik...denk dat je dan meteen met eerste cyclus analyse kan beginnen! Stina nog getest?
@xelles wat fijn dat je ongesteld gaat worden. Komt denk ik inderdaad goed uit voor je mmm ingaat. Kun je meteen verder. En hopelijk heb je ook snel zo'n mooie test in handen en een dikke vette plak beeb.. Mijn duimen draaien verder hier.. Weet je al wat meer van het verdere verloop?! Of hoor je dat woensdag??!!! Ik bevat het helemaal niet. Had echt het idee dat ik het zou moeten voelen. Ik voel niks.. Wel buikpijn.. Vind het zo spannend.. @wachtende jep een mooie digitale test 1-2 zwanger!!!
@Stina, dat is lief van je Ik weet verder helemaal niets nog. En aan de ene kant vind ik het inderdaad fijn dat ik ongesteld ben geworden (toch bewijs dat mijn lichaam in ieder geval iets doet..), maar aan de andere kant ben ik ook heel bang dat de gynaecoloog iets gaat zeggen als: 'maar je bent nu toch ongesteld geworden?' Dus vind het een beetje dubbel. Haha nee snap ik dat je het nog niet bevat! Je dacht dat je ongesteld werd. Wel helemaal geweldig! Wanneer ben je ongeveer uitgerekend?