Wachten op eisprong duurt lang...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wachtende, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @xelles nee snap dat je niet veel anders kan. Maar vindt je gewoon heel sterk overkomen. Echt knap! Ik hoop dat je die spirit vasthoudt. Zoals ik al zei blijf je volgen en voor je duimen. Hoop dat er snel wat meer actie voor je komt!!

Thanks 😄!! Inderdaad een mooie echo. Ben toch best zenuwachtig voor 20 maart. Hopelijk weer een mooi kloppend hartje!

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hihi, nou wel lief van je :)
    Ik moet tot zaterdag wachten of mijn menstruatie komt, en anders bellen om het op te wekken. In die menstruatie die dan komt (want ik ga er niet vanuit dat ik voor zaterdag zelf ongesteld word), moet ik beginnen met Clomid.
    Dus er komt wat beweging in ;)

Oeh je hebt dus de 20e weer een echo? Spannend hoor! Voel je je goed?

3. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend xElles ben blij dat er voor jou nu ook vooruit gang in zit!! Zaterdag is het zo. Ik weet niet hoe lang het duurt om je menstruatie op te wekken?!

Ik voel me goed.. Beetje moe en misselijk, maar niks te klagen. Vind de echo wel spannend.. Vorige niet en nu wel... Raar. Hahaha

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Jah ik denk weer een kuurtje van 7 tot 10 dagen, daarna menstruatie afwachten. Maarja, t langste gedeelte hebben we nu al wel gehad, dus die paar dagen kunnen er ook nog wel bij ;)

Ooeeh ja lijkt me ook super spannend!!
    Hoe heb je t in jullie omgeving verteld eigenlijk?

5. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is zaterdag xElles eindelijk krijg je actie 😄!!!

Naar mijn zus had ik een jurk gestuurd die ik graag wilde ( is voor zwangere vrouwen), kwartje viel niet meteen. Ze zei wel, dat is toch voor zwangere vrouwen.. Ouders een app gestuurd met ons meisje met de test in handen met een bigsmile... Ben erg ongeduldig met vertellen vandaar dat we het zo hebben gedaan. Vrienden horen het als we een goede echo krijgen na de 20ste. Paar vriendinnen weten het wel..

6. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ah leuk!
    Reageerden ze een beetje leuk?
    Hoe oud is jullie dochtertje ook alweer? En hoe reageert zij erop?

Ja ik heb vrijdag gebeld, en kon meteen Provera ophalen :) nu dag 4 dus.
    Maar had vanmiddag getest (vraag me niet waarom), en er verscheen een heel licht streepje!? Mijn vriend zag m ook meteen. Krijg het alleen bijna niet op de foto. En keek nu nog eens op de test en zag bijna niets meer. Dus ik weet t niet :p

7. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ons meisje is 10 maanden dus die snapt er niks van.. Hahaha..

Maar al meer nieuws xElles?! Vreemd van de test. Welke heb je gedaan?!

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh haha! Nee dat is een beetje jong nog ;)

Ja vreemd hè! Het bleef een beetje t zelfde, 2 dagen achter elkaar.. Dus heb niet meer getest. Ik zie het wel als mijn kuurtje over is.. :) misschien vanavond toch even testen ;)
    Testen waren van z&k trouwens..

9. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Foto foto foto :D

10. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad foto foto!!!

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Gisteravond getest met Sensitest dipsticks, en daar was echt niets op te bekennen :p helaaasssss

Hoe is het verder bij jullie??

12. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jammer meid :(!!

Hier alles prima.. Beetje moe, maar mag niet klagen :)!!!

13. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ja ach ja... Op de een of andere manier heb ik een goed gevoel over de mmm/Clomid.
    Hoop dat het aanslaat en dat het vanaf dan niet lang meer gaat duren :)

Wanneer ben je uitgerekend?

14. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooooh xElles zie dan je in je eerste cyclus zit :)!!! Spannend.. Hoop dat je het meteen raak is... Moet je ook ovutesten doen enzo?! En groei van je eitje volgen?!

Uitgerekende datum heb ik nog niet. Ga ervan uit dat het rond 4 oktober is.. Vanmiddag weet ik het.. Hopelijk een goede echo..

15. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Echo zag er goed uit!! Datum 3 oktober 2014!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21 KB
      Weergaven:
      2
  16. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Jeeejj!! Mooie echo meid! :) leuk
    Mooie datum ook :) mijn moeder is 2 dagen later jarig ;)

Ja ik ben maandag ongesteld geworden. Vandaag niets meer, dus ben er al weer vanaf ;)
    Ben ook begonnen met Clomid. (Bijna) Geen bijwerkingen gelukkig.
    Woensdag moet ik voor controle naar het ziekenhuis. Dan kijken ze of er een eitje is gegroeid. Ben benieuwd! Hoop het zo.. :)

17. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Mooie echo Stina ! Bijna ook alweer over naar het tweede trimester :)

Elles wat fijn zeg ! Moet je verder met ovutesten ook werken of krijg je pregnyl erbij? Eindelijk actie !! whoooee! Nu moet het toch snel gaan gebeuren :)

18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wat heb jij dan veel echo's gehad, wachtende. Waarom is dat? :)
    En weet je of het een jongen is, of denk je dat?? Spannenddddd

Eh, ik weet eigenlijk niet of ik moet testen, of Pregnyl. Niets van gehoord? Is het verstandig om van tevoren wat testen in huis te halen, voor het geval ik ze wel moet gebruiken?

19. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik heb wat extra echo's in verband met de HG (hyperemesis gravidarum= overmatig overgeven bij zwangerschap). Niet echt leuke echo's en d ehelft heeft mn man gemist. En omdat deze zwangerschap nog niet echt doordringt omdat het een beetje overschreeuwd werd door zorgen heb ik mijn man verrast met een vroege geslachtsbepalingsecho. Hij wil namelijk heel graag weten wat het is. Eerst zeiden ze een meid...even later werd het een jongen...uiteindleijk zeiden ze met 80% zekerheid een jongen, niet echt overtuigend dus. Over 2 weken terug.

Ik zou even overleggen wat ze willen. Het kan ook zijn dat je het dit keer alleen met de echo's volgt. Aan het formaat van de follikels kunnen ze de ovulatie voorspellen. Ze zullen waarschijnlijk 7 dagen na de verwachte ovulatie een bloedtest doen om te kijken of je eisprong met clomid goed is. Ik deed wel ovu testen erbij (zwanger en kids, lekker goedkoop en werkte goed) om te kijken of de voorspelling aan de hand van het formaat klopte.
    Je bent denk ik wel op tijd als je het bij de eerste follikelmeting vraat hoor.

20. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh wat vervelend zeg! Hoe gaat het nu dan?
    Wel leuk hoor, een meisje en een jongen! Hoe reageerde je man?

Oké. Ja ze heeft niets gezegd over ovu testen, maar wie weet zegt ze het nog woensdag. Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina