Oh wachtende wat een pech!! Gaat het nu al wat beter?! Of nog steeds veel spugen.. Brrrrrrrr.. XElles heel veel succes morgen !! Op naar een mooi eitje..
Heel vel succes mogen!! nog steedsgeen bijwerkingen? Gaat gelukkig wat bter, morgen half dagje proberen te werken
Lief Nee weinig bijwerkingen gehad.. Beetje hoofdpijn, maar dat was het. Vanochtend was er nog niet veel te zien, maar het is pas dag 10.. Arts had ook niet verwacht dat er al een eitje klaar zou staan. En las in het PCOS topic dat eigenlijk niemand op dag 10 al iets zag. Dus ik heb nog goede hoop Maandag moet ik terug. Gelukkig! Fijn dat het wat beter gaat. Hoop dat dit blijft en dat je wel een beetje kunt genieten
oh spannende tijden voor je Elles! Ik duim voor je! Hier gaat het lekker....alweer over de helft heen en voel me eigenlijk wel goed. Nog wel moe...maar niet meer zo extreem. Begin in ieder geval lekker te groeien nu...buik gaat echt recht naar voren toe. Mag straks wel oppassen dat ik niet naar voren kukel Kleine is af en toe ook lekker aan het trappelen, dus nu 20 spannende weken is het nu vooral genieten.
Jeeeetje, 21 weken alweer! Wat gaat dat snel joh! Fijn dat je je goed voelt. De eerste helft zit er al op
@mamavanjuul wat gaat het toch snel.. Lekker genieten de laatste 20 weken!!! @xelles spannend ma !!! Laat je het weten?! Doe je ook ovu testen?!
Vanochtend waren er 2 eitjes te zien die licht gegroeid waren (aan beide kant 1). Ze waren rond de 10 mm. Nog niet waar t zijn moet dus. MIjn baarmoederslijmvlies was wel erg goed. Alles boven 0,6 is goed en ik had nu al 0,73. Clomid kan er voor zorgen dat het slijmvlies dun blijft. Dat is nu dus gelukkig niet. Donderdag moet ik terug. Als ze dan niet richting de 18/20 mm zijn, breken ze het af en krijg ik een hogere dosis. Hoe is het hij jullie??
Hai! Lief dat jullie er naar vragen. Clomid niet goed aangeslagen helaas. In mijn bloedwaarden zag ze dat mijn Prolactine (hormoon) was verhoogd. Dat zorgt er dan weer voor dat de rest van mijn hormoonwaardes ook niet kloppen. Maandag moet ik terug en meten ze voor de laatste keer deze ronde. Als het niet is gegroeid, wordt het afgebroken. Dan hoor ik ook of ik nog een andere medicatie ernaast moet slikken zodat die basisaansturing weer klopt.. Nog even spannend dus! Wel super vervelend dat ik zo vaak naar het ziekenhuis moet... Hoe is het met jullie?
Ach meid!! Wat vervelend, flink balen.. Had gehoopt op goed nieuws voor je!!! Dat ziekenhuis lopen lijkt me inderdaad heel vervelend!! Hopelijk komt er snel wat moois uit. Dum voor je... Hier gaat alles goed. Slaap wat slechter.. Geen idee waarom... Maar niks te klagen hier...
Ah jammer zeg. Had natuurlijk gehoopt op meteen een mooie kans. Maar in het begin is het altijd eventjes zoeken naar de juiste medicatie en dosering. al die ziekenhuisbezoeken zijn lastig he...mede omdat je het pas zo kort van te voren weet. Succes meid!
Vind het wel heel lief dat jullie er naar vragen Vandaag trouwens laatste meting gehad. Clomid niet goed aangeslagen (Goh....). Nu Provera en daarna Clomid 100mg. Hoef trouwens geen extra medicatie ernaast, waarde was niet zorgwekkend verhoogd.
Hopelijk lukt het met de clomid meid. Wel fijn dat je nu echt gericht kansen gaat krijgen. Anders had je nu nog lopen aanmodderen. Ik had in mn eerste clomid ronde ook geen ei..was ook ff zoeken
Maar ben jij met de tweede direct begonnen met iui? Of moest je weer eerst zelf proberen? Sorry, misschien heb je dit al wel verteld, maar weet het even niet meer.
Even kijken...eerste zwangerschap: ronde 1 clomid : geen ei, matig semen ronde 2 clomid : wel een ei ronde 3 clomid : wel een ei, slecht semen ronde 4 clomid+iui : niet zwanger ronde 5 clomid+iui: iui timing mislukt, wel doorgegaan ronde 6 clomid+iui: zwanger Tweede zwangerschap: ronde 1: operatie, geen eisprong ronde 2: clomid+iui-> te trage follikelgroei+te korte lf+ slecht semen ronde 3: clomid+pregnyl+iui: te trage follikelgroei+te korte lf+slecht semen ronde 4: clomid+pregnyl+iui: slecht semen, follikelgroei iets beter. Ivm steeds slechter semen en zeer trage follikelgroei info gesprek ivf gepland. Echter kon deze worden omgezet in een eerste echo omdat ik onverwacht toch zwanger bleek te zijn. Hadden de artsen met de slechte resultaten ook niet verwacht. (Ronde 1 is niet echte ronde 1..maar de eerste ronde met medicatie)
En heb je eerst lang zelf geprobeerd? Hier niet veel nieuws. Nog met Provera kuur bezig.. Ik heb het op mijn werk trouwens maar gewoon verteld, en gelukkig vinden ze het geen probleem dat ik naar t ziekenhuis moet onder werktijd.