Oh joh, het zou toch ook eens goed gaan hier... Had vandaag een andere gynaecoloog ivm weekend. De eitjes waren 16,18 en 20. Ze vond het niet verstandig om door te gaan ivm een eventuele drieling. Het zou niet veilig zijn en vaak wordt een drieling prematuur geboren bij 20-24 weken en veel complicaties tijdens zwangerschap. Deze ronde wordt afgebroken en daarna 125 mg Clomid. Waarschijnlijk gaat het bij een half pilletje minder wel goed. Hoe gaat het verder hier?
Nondeju. ..nog steeds niet over op spuiten?? Dat kun je tenminste sturen.. Hier sinds gisteren volledig moeten stoppen met werken ivm bekkeninstabilliteit. ..nu om de dag bekkentherapie...hoop dat die frequentie naar beneden kan straks.
Nee, geen spuiten. Ik heb verder geen last van de Clomid, dus wilde ze dit nog proberen.. Oh serieus! Wat vervelend zeg En je moet nog best een aantal weekjes.. Hoop dat je niet zo veel last houdt.
Hahah ja inderdaad Nouja.. Vind deze ronde afbreken minder vervelend dan de vorige keren, toen het helemaal niet aansloeg. Nu met iets meer goede moed de volgende ronde in
Vannacht ongesteld geworden! Dus weer lekker door naar de volgende ronde Jeetje, jullie lopen allemaal op het eind nu! Spannend! Voelen jullie je goed? Wanneer zijn jullie precies uitgerekend? Lief trouwens, dat jullie hier nog steeds even vragen hoe het met me gaat
Ik duim zo voor je dat deze ronde het echt gaat worden. Je verdiend het zo met je engelengeduld! 8 sept is de uitgerekende datum hier. Ga dat vermoedelijk niet halen want echt soepel gaat het niet. Als we zonder al te veel ellende de 37 weken halen ben ik heel blij
Oeh spannend meid! Dat is een paar dagen na mijn verjaardag Ik hoop dat je het nog even volhoudt. Alles al klaar verder? Kamertje/naam enzo?? Dank je, dat is lief en dan kan dit topic eindelijk gesloten worden
Oh nog lang niet alles klaar. Hoopte vandaag wat te kunnen doen maar alleen maar harde buiken, pijn en misselijkheid. Schiet niet echt op zo. Heb je eigenlijk een uitgangsecho of begin je wat later met het riedeltje?
Ik ben vrijdag ongesteld geworden, vandaag begonnen met 125mg Clomid, en volgende week maandag mijn eerste echo weer. Spannend! Hoop dat dit goed aanslaat en dan mag ik het gewoon thuis gebruiken. Hoe gaat het nu met je? Beetje minder misselijk? Hoop dat je/jullie de laatste weekjes goed doorkomen
@xElles nou dit moet hem gewoon worden!! Hoop echt voor je dat het aanslaat ook met 125 mg.. Je hebt inderdaad veel geduld... Ben benieuwd maandag... @wachtende mmm minder van je bekkeninstabiliteit!! Hopelijk gaat het snel beter, wel fijn dat je nu thuis bent, want met werken erbij in het helemaal niet te harden...
Jeetje Elles, wat wordt jullie geduld op de proef gesteld! Ik hoop dat het snel werkt en het raak is! Hier nu echt aan het aftellen....nog minder dan 3 weken te gaan. Voel me op zich nog prima, maar de laatste loodjes wegen het zwaarst en zo hier ook....wordt nu dik en lomp en mijn lijf doet zeer Maar goed, we waggelen vrolijk verder
Dank jullie Mamavanjuul, heel veel succes met de laatste loodjes!! Spannend moet het zijn. Ik zag je foto in het buikfoto-topic, erg mooi!!
Ben ik weer even meiden! Wilde even laten weten dat we de goede dosering hebben! Maandag leek het er even op dat er ook nu 3 eitjes zitten. Vandaag zag ze dat er 2 niet waren doorgegroeid en 10/11mm bleven. 1 is er doorgegroeid naar 15,5mm!! Zondag moet ik weer terug.
Jeej! Had gister een ei van 21mm Ik heb gelijk een hele lading Clomid meegekregen voor de rest van 2014 en hoef ook niet meer terug voor controle. Als het in januari niet raak is, moeten we terug komen. Houden jullie het nog een beetje vol met de hitte? Vl. en ik gaan zo even heerlijk een paar dagen naar de zee. Even lekker uitwaaien
Hee wat mooi zeg ! Eindelijk een beetje rust en niet meer elke keer de controle. Ben behoorlijk klaar met de hitte maar zg dat het weer een hete week gaat worden. We sukkelen gewoon verder
Wauw!!! Dus nu druk aan het klussen Pff....ik vind de hitte wel te doen, maar ik heb zo'n last van vocht in mijn voeten en handen!!! Niks aan! Maar nog 1 weekje te gaan....dus het einde is in zicht!