Hmm, ben wel een beetje teleurgesteld......... Dan wil ik wel graag ongesteld worden aub , als het dan echt niets is..
Nouja, op zich kan het nog, maar ik zie dit keer echt helemaal niets.. en gebruikte de gevoelige testen van Z&K, die je 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken.. Nou als die al niets aangeven, dan vrees ik voor het ergste.. *baal....
Aah shit Xelles! Maar goed..6dpo is ook wel vroeg hoor! Nog even volhouden en positief blijven...misschien een late innesteling! Keep my fingers crossed! Ik hoop morgen een knaller te hebben...dan heb ik mijn NOD op mijn verjaardag Oke, dagje later mag! Gister nog aan de klus geweest...vandaag rustdagje en dan morgen weer Of als manlief niet te laat is vanavond....
Nee, de testen kun je doen 6 dagen voor NOD.. Ik zit nu op 10 DPO.. Oe dat zou spannend zijn zeg! Wie weet krijg je wel een heeeel mooi cadeau dan
Oh oke....maar dan nog vroeg Als je een late innesteling hebt, dan is het logisch dat je nog niks ziet.
Misschien dom om te zeggen...maar ik heb een heel goed gevoel over gisteravond Dit keer geen bruinverlies erna.... Maar het gevoel is er goed bij! en dat terwijl m'n ei nog moet komen.
Jaa ik weet het En ik moet de moed ook nog niet helemaal opgeven.. maar goed. Een omo witte test brengt niet heel veel hoop Ah ik hoop het voor je! Zou wel heeeul leuk zijn!
Hahah Ytest, dachten we nou echt dat we zaterdag voor 't eerst pas gingen testen?? Wat slecht zijn wij eigenlijk
Crisis? Welke crisis Hier begint er een klein beetje zeurderige buikpijn te komen...althans dat denk ik.