Zo, ben ik weer Drukke dag gehad gister, dus weinig tijd gehad om alles door te lezen en te reageren! Maar Ytest!! Jouw test! Ik zie er echt wel iets op hoor! Ben een beetje voorzichtig met feliciteren, maar ik hoop echt echt echttttt dat je een super mooie test krijgt over een paar dagen! Op zo veel verschillende testen een streepje (hoe licht ook), moet toch iets betekenen! Ik vanochtend weer een test gedaan. Er staat een streepje, maar veel te ver naar de rechterkant. Bijna bij het testgedeelte, waar je overheen plast. Dus die is niet goed. Ik test vanavond nog een keer, en dan ben ik er klaar mee Nog wel steeds menstruatiekrampen en sinds vanochtend ook steken richting m'n liezen..
Ytest ben jij nou gewoon zwanger in 2 rondes? Gefeliciteeerd meid Xelles ook al streeppies? Spannend hoor
Meidenn! Wat betekent het dat wanneer ik gewoon naar mijn zwtest kijk, ik eigenlijk niets zie, maar dat wanneer ik er met een lampje achter schijn er zo'n duidelijk streepje komt dat mijn neefje van 2,5 die nog ziet? (roze streepje, en net zo breed als controlestreep)
nog nooit gedaan...ff proberen. een nega zw test met lamp erachter: niets Heel licht streepje ovu test: streepje
Duss..... wat betekent het?? Ik ga vanavond en morgen niet meer testen. Maandag weer.. Ik ga er in ieder geval van uit dat het negatief is, totdat ik echt iets goeds op de voorkant zie.
Nou eigenlijk 2 rondes alleen naar cyclus gekeken en rondom ei NIET geklust.. Die was de eerste ronde dat we gericht gingen klasse rondom ei ...
Ytest: yeeey duidelijk streepje. Hoop evht dat ze mooi oplopem aankomende dagem. Voorzichtig gefeliciteerd! Elles: idd geen lampjes erachter houden Dan zie je ook voor gedrukte streepjes. Hoop voor je dat ze zo duidelijk worden. Hier weer drukke dag gehad. Lekker uitgeslapen en daarna naar vrienden van ons gegaan met hun 3 kids. Taart gebakken en met zijn alle lekker gegeten. Nu bankhangen. Dan naar huis. Morgenvroeg ff werken en daarna kom ik ff bijlezen en uitgebred reageren, haha. Fijne avond nog dames xx Sorry voor de typfouten. Zit ff snel op mijn tel
Dat is niet helemaal waar, want ik heb ook met een lampje gekeken bij mijn vorige testen en bij ongebruikte, en daar was niets te zien. Soms dacht ik dat ik wat zag, maar dat is niets vergeleken bij het streepje dat ik vandaag zag. Ik had hem eigenlijk al weggegooid, maar we gingen toch stiekem nog even kijken (jaaa, ik weet dat dat eigenlijk ook helemaal niet moet ), en ik zie toch echt iets, ook zonder lampje.. Maandag nog maar eens testen! (*Lees: morgenvroeg )
@xElles haha!! Spannend meid.. Hoop op een mooie streep.. @ytest ben benieuwd naar je cb !! Kun je het al een beetje bevatten? @mamavanjuul jij op het wachtbankje?! Las met een goed voorgevoel.. Nou hopelijk zit je gevoel goed. @wachtende @dayna jullie ei in aantocht?!
@Stina, lief dat jij altijd naar iedereen vraagt. Hoe ist eigenlijk bij jou? Eerste kindje? Gebruik je ovu testen, of niet??
Ik weet niet met welke testen jij test maar bij veel zie je ze dan wel. Net als dat je soms als je ze gebruikt hebt voor gedrukt streepje/vals posi kan testen. Bij de een is het wel en bij de ander weer niet. Ik ben er zelf zo een, geen lamp ofzo erbij, je moet ze gewoon zo kunnen zien. Gelukkig zie je hem nu ook zo, en dat ie nu maar elke dag duidelijker word !
Ytest you lucky bastard Xelles jij ook al gefeliciteerd! Stina : dinsdag eerste fm. Vandaag laatste medicijnen genomen. ..nu moeten ze het verder zelf doen. En bij jou??
Nee ik vat het nog niet .. Zo snel al, 1 x gericht klussen en hoppa.. Nooit gedacht zo bevoorrecht te zijn
dames help me ff heb heel de tijd zelfde tuurstreepjes op ovu test kan hij nog komen dit is mn eerste keer dat ik met ovu werk wie kan mij helpen en gefeliciteerd dames die zwager zijn
@xElles dit wordt mijn tweede kindje! Gebruik wel ovulatietesten die ik nog had liggen van mijn eerste. Rond/tijdens eisprong ook veel buikpijn, dus voel hem ook, maar toch fijn is het om een bevestiging te krijgen. Alweer getest?! @wachtende spannend!! Mag ik vragen hoe het precies in zijn werk gaat?! Wil niet nieuwsgierig overkomen dus als je het niet wilt vertellen is het ook prima. Hoop op een mooi eitje en natuurlijk een mooi vervolg. Dat we allen maar snel zo'n mooie testen gaan hebben als @ytest (ps. Die van de kV zijn echt wel duidelijk, die cb even later doen zou hem voor nu ff vergeten). @fleur denk dat je ei nog gaat komen, kan nog makkelijk! Wat is je cyclus?! Is je urine wel geconcentreerd genoeg?!
mijn cyclus is 28 dagen ong. en ik drink en plas 2 uur voor ik test niet meer of moet er langer tijd tussen