witter dan wit. Maar voel me ook helemaal niet zwanger. Geen grote verassing dus. Maar weer bellen voor de hormonen en nieuwe IUI papiertjes...en nieuwe piesstokkies bestellen. Vraag me af hoeveel stokjes ik ondertussen al beplast heb ondertussen :s Hoe is het bij jou?
Hè balen!! Wat blijf je lekker sarcastisch positief .. Hier prima, ik wacht (ongeduldig) een dag of 9 tot ik een testje ga wagen... Als ik in die tussentijd al niet ongesteld ben.. Dat LF van mij spoort ook niet..
Op werk staat hier ook een echo...verleiding verleiding haha Ik ben zooo retejaloers op die mensen met zo'n braaf luisterende cyclus...waar bestel je die toch? zo netjes 28 dagen..elke keer weer...hebbe hebbe hebbe!
Heb toen we bezig waren voor mn dochter zelfs een keer uit frustratie met pen een tweede lijntje getekend...daar word je trouwens niet zwanger van haha Waarom 9 dagen wachten als het nu al kan? Wel de economie stimuleren
Hahaha nou de testenindustrie was al failliet zonder mij haha Maar nu kan er echt nog iets te zien zijn.. 9-10 dpo zou het wel eens zou kunnen zijn dat.. Haha
Nou bij mn dochtertje testte ik op 8 dpo, helemaal wit, en toen uit frustratie 9 dpo overgeslagen, en toen 10 dpo positief.. Deze keer probeer ik de gulden middenweg .. Alssssss ik dan nog niet ongesteld ben..
En een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele stomme vraag waarschijnlijk... maar jouw LF is dus korter dan 14 dagen zei je? (of heb ik dat verkeerd gelezen??) Anyway, als je een LF van bijvoorbeeld 10 heb, ben je dan op de echo ook "minder ver" dan iemand die op hetzelfde moment zwanger is en een LF van 14 dagen heeft? Of heeft dat daar niets mee te maken. Want je bent wel eerder overtijd dan iemand die een langere LF heeft..
Ah heel goed Zou ik ook doen! Ik denk elke keer: Nu moet ik er wat minder mee bezig zijn.. Maar ja, dan heb je eindelijk je ei gevonden en dan komt je NOD eraan en is het toch weer heel spannend
Nee dat verschilt denk ik .. Iemand met een lf van 16 kan een eerdere innesteling hebben dan iemand met een lf van 12.. Wat wel vervelend is, is dat ze altijd uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie, maar je krijgt 2 weken kado voor de bevruchting.. Maar als je je ei na 3 weken hebt in je cyclus, klopt daar geen snars meer van, dan geven ze je 3 weken kado, dan zeggen ze bijvoorbeeld dat je al 6 wk bent terwijl je er pas 5 bent..
Ah oke Bij mij zou t dus lastig worden, mocht het deze maand raak zijn, want ik kan pas testen op dag 50 ofzo. Maar dan telt dat toch niet, je eerste dag van je laatste menstruatie? Want dan zou ik meteen al ruim 6 weken zijn
Ooh even jullie mening....beetje veel details...dus alvast sorry Ik ben 26-10 ongesteld geworden. Dat was mijn eerste pilloze cyclus. Keurig 14 dagen daarvoor ei gespot. Deze cyclus duurde 26 dagen 26-10 dus ongesteld, tot 29-10. Zo rond 6-11 tot 8-11 zou ik ongeveer mijn ei hebben. (28 of 26 dagen). Vanmorgen hebben wij geklust en daarna moest ik werken. Heb een inlegkruisje gebruikt. Toen ik naar de wc ging, zat hier allemaal bruine afscheiding in. Heb maar een tampon gebruikt want was op het werk. Thuis tampon verwisseld en hier zat aardig wat bruin in. Kon niet echt helderrood zien. Heb nu een inlegkruisje ingedaan om het wat beter te kunnen bestuderen . Maar wat nu? NOD een weekje opschuiven? Of is dit gewoon een tussentijdse bloeding...hoe komt het nu met mijn ei? Of toch maar voor de zekerheid ovutesten gaan halen? Wat moet ik hiermee
Dat kan toch nooit, binnen 1 week? Dan heb ik een cyclus van 21 dagen. Als ik er nu 14 bij optel!... Misschien toch een restje menstruatie? Heb nu niks meer. (misschien leek het ook wel erger omdat we net gemeenschap hadden gehad, en ik moest fietsen daarna dus misschien in combi met sperma?)