Ik had ook een cyclus van 21 Kijk maar in mn handtekening! Kan wel dus.. Maar op zich klinkt jouw beredenering ook wel logisch.
Dan dan maar hopen dat manlief raak heeft geschoten Haha, nee ik ben geneigd te denken dat het een restje oud bloed was in combi met Zo stom die lichamen van ons, nu je er op let gebeurt er een hele hoop
Wat het ook geweest is, ik hoop voor je dat je snel een mooie test hebt! Ik vind het zo irritant dat je echt maar een paar dagen per maand kans hebt! En dat het allemaal zo lang duurt..
Tussentijdse bloeding door stoppen pil denk ik.. Zou weer met dag 1 beginnen denk ik.. Offfff je manlief heeft een adertje geraakt.. Moeilijke dit! ..
Zo vlak na het stoppen van de pil kun je nog niets zeggen over de lengte van je cyclus. Menstruatie moet helder rood zijn om mee te tellen. Zou van een beetje bruin dus niets denken...kan 1001 oorzaken hebben. Als je echt je ei niet wil missen zijnovu testen natuurlijk de oplossing. En t stimuleert de economie
Over 1-2 wk komt iedereen hier weer opnieuw z'n frustraties uiten over hoe lang dat duurt, dat wachten op dat ei, haha
En juist wanneer je het niet verwacht..................... Laten we hopen dat dit bij ons dan ook zo is
Nou ga zo maar eens op zoek naar de ovutesten van de action. Hoe gebruik ik die dingen nou? Volgens mijn berekeningen heb ik hem tussen 6-11 en 8-11, dus deze week maar testen. Maar wanneer? Ik werk elke dag en las dat je hem niet met je ochtendurine moet doen? Dus dan maar op het werk???
Als ik me in kan houden dan hebben we een deal Zondag is mijn NOD. Ik wil eigenlijk niet weer zo vroeg testen.. Maarja, dat zeg ik nu...
Ik deed ook vaak rond het avondeten. En dan gewoon 's middags bijna niets meer drinken. Of 1 kopje thee ofzo.
OH spannend dames!!! Ik duim voor jullie!!! Hier was nog niks te zien op de ovu test. Althans...ik dacht in het begin een vaag streepje te zien. Ga nu elke dag maar even testen, want heb een heel klein beetje bruine spotting en buikpijn. Ook hoofdpijn...en dat duidt meestal op menstruatie, maar ben ook snotverkouden dus weet even niet waar het door komt Maar zou wel vreemd zijn dat mijn lichaam na 6 weken zonder pil nu opeens vreemd gaat doen....toch?