Hier trouwens afgelopen nacht weer uh...gezellig gehad En vandaag weer last van afscheiding, zag er wat dikker uit, dus een ovu-test gedaan, maar die was nog hartstikke licht. Ik snap er werkelijk niks van! Vandaag ook met vlagen buikpijn....Maar als mijn ei er aankomt, zou ik toch wel duidelijker streepjes moeten hebben ipv vaag? Zucht....
De vorige keer had ik ook in de avond de duidelijkste testen. Was benieuwd of dat nu ook zo is. Of kan dat per zwangerschap verschillen?
Nee....heb ik niet. Maar moet wel zeggen dat ik die test om 18 uur heb gedaan, weinig urine en veel gedronken...zeker 2 glazen water vanaf 16 uur..... Heb ook niet echt een goed moment om het te doen....
Kijk...dat geeft een burger weer moed Denk dat ik morgen maar een test in mijn tas doe en op mijn werk ofzo...
Hahaha!!!! Die van mij weet ook niet wat hem overkomt! 1 ding weet ik wel, hier nooooooooooit meer aan de pil! Man, mijn libido was gewoon weg!
Hahaha!!!!!!! Mijn man zit mij nu met opgetrokken wenkbrauwen aan aan te kijken waarom ik zo moet lachen