Wattt!? 6DPO! Hahah Dat is wel heel ver van de deal af he Ben benieuwd wat er over een paar dagen op staat.
Niet getest! Ik wacht nog even. Misschien donderdag! Heb wel pijnlijke boobs.. maar kan ook komen omdat m'n ongi eraan komt.
Ik ga morgen ook wee testen....rond zelfde tijd. Heb ongeveer om 10 uur gedaan vanmorgen. Kan niet meteen een foto plaatsen, want zit op m'n werk. Maar als ik thuis ben, plaats ik hem meteen @yetest: Haha, ik moet wel om je lachen hoor! Testdrang zo groot?
Hahaha test Nederland de crisis uit Streepjes op ovutesten variëren. ..kan dus weer lichter en donkerder worden. ..en dan...KNAL
Even een reactie op de topictitel. Wachten op je ei is idd erg! Vooral als hij veel later is dan normaal en je eigenlijk je ei 'kwijt' bent. Normaal had ik niet zo'n last van deze periode van de maand. Ik vind de week voor je ongi altijd zo killing. Maar nu heb ik op dag 18 nog niet eens een ei gehad. Dus ik denk dat ik weer een langere cyclus krijg.
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/476847-wachten-op-ei-duurt-lang.html#post16057069 Dames...snelll !!!!!!!!! Heb uit mn hoofd ff lijstje gemaakt..misschien moeten we nog wat aanvullen