Precies, 2 of 3 jaar verschil is net zo druk .. Ahum.. Komt wel goed En ook voor jou hoop ik snel een positieve test!
Thanks !!! Hahaha!!! Misschien is het wel heel druk.. Maak me er niet druk om .. Zal het moeten ervaren ...
Hebbessse!! Mn dochter heeft ons 2, 5 jaar (0, 5 jaar mmm) laten wachten. ..hoop dat het nu sneller gaat want klein verschil lijkt mij ook heel leuk. In het begin vast pittig...maar alles komt goed
Zo zeg *schaamt zich weer voor het geklaag* 2,5 jaar ik zou gillend gek worden! Wachten went ook niet volgens mij...
Wij zijn inderdaad altijd aan het wachten.. Wachten op je ei Wachten op je NOD Wachten op je ongesteldheid... hahaha! Maar we hebben het er allemaal voor over (L)
Als je eenmaal zwanger bent is het nog meer wachten hoor.. wachten op de eerste echo... wachten op dit en dat... We wachten allemaal wat af Je hoeft je niet te schamen voor je geklaag..wij zitten nu in ronde 2 en ben het wachten al weer helemaal zat ! Als je wacht duurt alles zo vreselijk lang...bleghh
Zeker hebben we het er voor over.. Maar er zijn vrouwen met engelengeduld (wachtende bijv ) ik ben er één met GEEN geduld!
Das toch anders .. Dan zit de mini er al en kun je buikwrijvend wachten (zegt ze nu) wie opent er straks weer een topic dat het zo lang duurt tot de eerste echo? Ik!
Geeft toch helemaal niets, als je behoefte hebt om daar een topic voor te openen, gewoon doen. Daar is het forum toch voor. Want is toch ook wel weer fijn om het wachten op ei/nod/echo, hier met elkaar te kunnen delen.. En je merkt dan al heel snel dat er velen in hetzelfde schuitje zitten als jij! * Ytest, klopt je banner? Je zit nu op dag 13 + 10 tot je eisprong = 23 + (ongeveer) 14 tot aan je nod = een cyclus van 37dg.
Herkenbaar! Helaas bij ons nu ook weer lang wachten op een tweede, maar goed waar hadden we het ook alweer over? Oh ja ---> G-E-D-U-L-D.
M'n vorige 2 eieren waren op dag 24 en 22.. En lf is niet langer geweest dan 10.. Geen 14.. Is iedere keer een verassing
Leuk topic en helemaal mee eens! Wachten op je ei vind ik zelfs erger als wachten op NOD. Duurt bij mij ook langer en heb steeds het gevoel dat ik hem niet wil missen..NOD wil ik juist wel graag missen, liefst minimaal 9 maanden dan. Mijn ei gaat denk ik deze keer iets sneller komen als normaal. Vandaag op cd 11 al wat meer doorzichtig slijm en ovutestje loopt beetje bij beetje op. Nu even snel beter worden want klussen als je ziek bent is niks
Ow en heb ook altijd een LF van 10 dagen. Was jij snel in verwachting van jullie eerste Ytest? Had jij toen ook een LF van 10 dagen of was je daar niet zo mee bezig toen?
Nee zit je weken te wachten op je ei, ben je ziek, das ook niets, klussen met een snotlap in je hand is niet sexy
Ik was toen in de vierde ronde zwanger, maar ook korte lf's inderdaad en steeds langer wordende cycli.. Begon met 31 en was 46 de derde geloof ik