Snap er geen hol meer van... Ik denk niet dat het mn piek is geweest, zijn net niet even donker en cb gaf geen .. nu zijn ze weer licht dus denk toch nog wat daagjes geduld!.. een ander merk liep vanochtend wel weer op
Gaan de dipsticks moeilijk doen? :x Van welk merk gebruik je. Ja op de linker foto wel iets donkerder en het andere licht. Grrrrr... Zou indd vertrouwen op de CB, die is tenminste eerlijk!
Wat vaag!!! Op zoek gaan naar je ei is zo inderdaad nog wel erger dan wachten op je NOD... Hopelijk heb je snel een ... Bij mij gaven de dipsticks ook geen knaller, cb echter wel een . Zou dus ook uitgaan van die...Heel veel succes!
Bedankt dames! Morgen alweer dag 17.. Dan komen we toch echt in de buurt, als de testen een dag of zelfs 2 dagen voor de ovulatie zelf al positief moeten zijn..
Gaan we weer.. vandaag weer iets oplopend met ochtendurine, straks nog 1 met het tweede plasje.. Zal straks foto plaatsen
Ja inderdaad! Dat had ik dus. Ik dacht, CD23 m'n eisprong. Hij was donker, de volgende dag bijna niets meer te zien. Ik zou vandaag dan mn NOD hebben. Gister zwangerschapstest gedaan (negatief) en ook een ovulatietest. Deze was tot mijn verbazing weer positief! Die van vandaag nóg donkerder.. en zit op CD37 nu. Weer lange cyclus dus Ik heb nog even geduld
View attachment 357294 Positief toch Terwijl die van CD23 héél iets lichter was dan de test van gistermiddag, en de volgende dag vrijwel verdwenen was.
Het wordt meer een testendagboek hier plas was veel en niet geconcentreerd, probeer over paar uurtjes nog 's Wat duurt dat lang!!!! :x
Geeft niet, hier houden we van testjes Maar hij is toch wel iets donkerder! Ik vandaag ook weer ovu test gedaan. Heel raar, maar ook deze knalt. 3 dagen achter elkaar een knal test! Kan dat wel met ovu testen? Die nemen toch af als je ei is geweest?
Dan test ik nog even door Dank je. Voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan, omdat ik ergens las dat ovulatietesten ook op hcg kunnen reageren. Maar die is gewoon negatief. Dus dat is 't niet
Ik zit op CD 5 vandaag en laatste twee cyclussen mijn eisprong gehad op dag 15. Uiteraard geen garantie of er deze maand eentje vrij komt.. Kan in ieder geval niet wachten op mijn eitje!
Dat zou wel fijn zijn, dag 15.. Is een beetje gemiddeld Hier weer stukje donkerder.. Ik hoop morgen een positieve ovutest Zou mooi zijn! Eerst dag 24 ei, dan 22 en nu 20 ong
Net nog even getest, maar hij is echt veeeele malen lichter dan vanochtend. Dus ik denk dat ik vanochtend/vanmiddag mn ei heb gehad. Straks voor de zekerheid nog maar even gezellig maken, en dan maar weer (on)geduldig op het wachtbankje