Ja heel simpel.. Smiley is lh piek, rondje niet. Alleen ze zijn duur! Vandaar dat ik ze alleen gebruik voor bevestigen..
Super handig! Dit was mijn eerste ronde met ovu testen, maar die lijntjes.. aaarghhh! Dan weer donker, dan weer licht. Dit is veel fijner!
Ja, wachten op je ei is net zo erg. Ik dacht dat dit wel meeviel, maar ook dit is erg. Zucht. Het ergste is dat ik dacht dat mn ei vant weekend al gesprongen was. Ik heb vanaf vorige week donderdag al last van mn onderrug. Zondagavond had ik ook allemaal steekjes in mn onderbuik. Gister werd de pijn in mn onderrug minder, maar vandaag is hij weer aanwezig. Een drukkende pijn. Geen zeurende dit keer. Ik heb nog nooit met ovu testen gewerkt, maar nu toch maar gekocht en er net 1 gebruikt. Bekijk bijlage 357709 Hij is niet enorm donker, maar hij is ook niet licht. Zoals ik hier zie, zou hij nog moeten komen. Of kan hij ook al geweest zijn met zo`n kleur test? morgen ga ik nog een test doen hoor. Dan hoop ik meer te weten. @Ytest, deze vraag heb ik ook gesteld in de club: jaarwisseling . Ik baal enorm, omdat ik dacht dat ik dus gister of eergister mn eisprong al had. Dit zou betekenen dat mijn nod ook eerder is. Nu is mijn nod waarschijnlijk weer de 14e. Zucht, dat duurt nog zo lang. Wilde even mijn frustratie kwijt over het wachten op mn ei .
Hier frustratie vanwege het starten van de nieuwe cyclus wat verlaat is. Mei 2013 gestopt met de pil. Sindsdien altijd veilig gevreeën met condoom. Na 2/3 keer elke 2 weken ongesteld te zijn geweest ineens een hele poos niet ongesteld en inmiddels alweer 2 x een normale cyclus van 27 dagen. Dus gister blij dat vandaag eindelijk de langverwachte cyclus gaat beginnen waarin wij voor een kleine gaan, ben ik nu, dag 28 nog niet ongesteld.. Gut, waar een mens (vrouw) al niet over kan gaan piekeren.. alsof elke dag telt.. haha!
Lijkt me inderdaad zuur.. Zit je op je menstruatie te wachten, komt ie niet, wil je hem niet zien, komt ie! :x
Hier geen smiley meer! Vanochtend eerste test ook niet, tweede wel, derde niet.. Probeer er straks nog 1.. Hoop dat ie straks of morgen nog smiled, anders is de piek wel heel kort geweest.. Dipsticks ietsjes lichter net. En heb m'n eisprong nog niet gevoeld, aflgelopen 2 rondes super pijnlijk! .. Dalijk springt ie niet
Wat voel je dan altijd met je eisprong? Ik had de afgelopen dagen een heel erg ongesteldheidsgevoel. Maar dat was het eigenlijk ook.... Mijn test van vandaag is weer stukken lichter dan die van zondag. *Fingers crossed
Nou ik heb net pas sinds afgelopen twee rondes, na de bevalling dus. Toen we voor de eerste gingen voelde ik NOOIT m'n eisprong, alleen de groei. Nu al twee rondes dat ik een half uur gruwelijke pijn heb en echt ff krom loop en ff moet gaan zitten..
Serieus ja? En wat voor soort pijn? Kramp? Alsin wat je hebt als je ongesteld moet worden? Of steken?
@Xelles: dus van het weekend je ei gehad denk je? Op hoeveel dagen zit je dan in de cyclus? @ytest: vanavond dus extra gezellig maken kan natuurlijk ook nog een beetje van slag zijn hè? Ze zeggen niet voor niks 9 maanden op en 9 maanden af. Laten we hopen voor jullie dat het verhaal niet op gaat @hier: eerste menstruatie zonder ik zit er op! Was zeer kort, van zaterdag tot gisteravond! Dus.....we gaan oefenen en ei spotten
Ik zit nu op dag 39 alweer..... Duurt verder helemaaaaal niet lang ofzo Ik heb van 123zwangerschapstest.nl gedaan. Gewoon dipsticks. Je hebt bijvoorbeeld van die voordeelpakketten. 30 ovu en 6 zwangerschapstesten voor 13,95 Hier de link: strip + strip