Ja ik denk 't weekend! 27 oktober had ik een knaltest.. Dus laten we het hopen Maar denk dat mijn lange cyclus komt van mijn vmk. Ik werd daarna niet meer ongesteld. Kreeg Provera van de HA en na 62 dagen werd ik daardoor ongesteld.. Denk dat het daarom langer duurt nu. Want voor mijn vmk was mijn cyclus wel onregelmatig, maar niet zo lang!
Haha ik ben echt vreselijk.... Vandaag knalt ie nog beter! Manlief komt vanavond rond half 6 thuis.. Ik HOOOOOP dat m'n ei rond 4/5 uur springt.. Vorige keer was dat wel zo.. Als dan die pijn wat gezakt is gezellig maken...... Dan is de kans groter! Zal zo nog een (Pronk)foto plaatsen
Het is wel heel apart en bijzonder, en heeft misschien zo moeten zijn, dat m'n meisie vandaag PRECIES een half jaartje jong is
Een half jaar! Zo leuk Aah kijk! Nog mooi op tijd dus. Hahaha wij weten straks allemaal wat jij om half 6 aan het doen bent
Nee helaas Hahaha om 6 uur komt nog iemand iets ophalen van marktplaats! Oweeee als die koekenbakkerd te laat is of niet komt.. :x Kwart over 6 play time Ei nog niet gevoeld.. Z en k knalt nog!
Te grappig, dit topic hahah!! Ik heb vandaag mijn laatste ovu test er doorheen gejast. Er was bijna niets meer op te zien! Hopelijk heb ik dus gewoon t weekend mijn ei gehad en weet ik over 2 weken wat meer!!