Wachten op icsi maar week overtijd!?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door zuuske, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Wij hebben januari 1e ivf gehad, maar er hebben geen bevruchtingen plaatsgevonden. Ook al is er nog steeds geen aanwijsbare reden hoe dat komt, waarschijnlijk is het wel de reden dat we al zo lang zonder resultaat aan het proberen en behandelen zijn. We gaan dus door naar icsi en zaten afgelopen maand in een rustmaand. Ik mag op mijn eerste cd de pil weer gaan slikken en dan de cyclus daarop icsi.
    Mijn cyclus is, sinds ik mijn kan heugen 29 dgn. Heel soms wijkt ie een dagje af, vroeger of later.
    Nu snap ik er helemaal niks meer van.... ik ben al 7 dgn te laat!?
    Nog nooit gehad! En ik weet wel beter nu, we kunnen zelf niet zwanger raken, maart toch hebben we natuurlijk gisteren toch een test gedaan, voor de zekerheid. Wit..uiteraard. Maar nu nog geen pms symptonen of wat dan ook.
    Ik maak me zorgen... hebben die hormonen dan zo'n schade aangericht? Krijg ik nu in een keer een onregelmatige cyclus? Kan er iets mis zijn?
    Heeft iemand een idee?

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb dat ook heel vaak gehad...dan zat ik te wachten op m'n ongi zodat ik met een nieuwe poging kon beginnen...was ik rustig een week overtijd :( Heel irritant, lijkt wel of je er dan té veel mee bezig bent, dat je lichaam denkt "haha ik zal je nog even pesten door een week later te menstrueren"

Normaal heb ik dus ook altijd een cyclus van 27-29 dagen.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Door het hormoongebruik van de IVF-behandeling kan je cyclus in de war zijn. Bij heel veel vrouwen is de cyclus daarop langer dan normaal. Anders de gyn even bellen, maar ik denk dat het advies zal zijn om af te wachten. Succes!

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wat balen Zuuske! Het klinkt niet onaannemelijk dat je cyclus na zo'n bak hormonen wat in de war kan raken. Ik hoop dat het alsnog snel doorbreekt en wil je alvast heel veel succes wensen met de ICSI poging, ik duim voor je!!

5. Loek

Loek Lid

9 feb 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp niet waarom zo veel vrouwen moeten wachten op hun menstruatie terwijl anderen 'gewoon' weer aan de pil mogen beginnen...
    Vooral als het langer op zich laat wachten... Waarom dan wachten? Wat is de meerwaarde van zo'n menstruatie als he toch het liefst zo snel mogelijk de 'volgende ronde' in wil...
    Heb daar ook net een apart onderwerp over geopend... Maar misschien dat iemand die er specifiek op MOET of moest wachten van het ziekenhuis daar ook een goede reden bij heeft gekregen?

6. Loek

Loek Lid

9 feb 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zuuske, ik hoop trouwens dat je sowieso niet meer hoeft te wachten en je ongy alsnog is gekomen...

Deel Deze Pagina