Na een teleurstellende eerste ronde, waarvan we eerst dachten dat het mislukt was kregen we later toch nog positieve testen in handen. Op de echo helaas niks te zien. Conclusie vroege miskraam. Na 2 weken weer terug want bloeden stopte niet was er op de echo een bbz te zien. Na 5 weken bloed verloren te hebben en vele ziekenhuisbezoekjes verder kwam het einde in zicht, weg bloed. Werd weer ongesteld en we konden door voor de cryo terugplaatsing. Helaas heeft de cryo het ontdooien niet overleefd.. Maar we houden de moed erin! Vanaf vandaag is poging 2 van start gegaan! Met deze x hopelijk een embryotje die niet gaat dwalen.
Dankjulliewel. Gister begonnen met neusspray en vandaag begin ik met spuiten. Zo maar even het ziekenhuis bellen en dan kan de eerste echo weer gepland worden. Heb jij al wat gehoord meisje77??
Spannend hoor. Ik heb gisteren ook weer de eerste spuit gezet voor ICSI 2. Bij mij was ICSI 1 ook een grote teleurstelling, maar gelukkig allemaal niet zo erg als bij jou. Laten we hopen op veel eicellen, veel bevruchtingen en veel cryo's Wanneer heb jij de eerste echo? Ik heb de 26e de uitgangsecho.
Ik heb maandag eerste uitgangsecho dus als het net zo gaat als de vorige x denk ik dat punctie de 29ste zal zijn. Zeker spannend allemaal! Had jij vorige x veel follikels, eitjes en cryos?
Bij de uitgangsecho had ik 17 follikels. Bij de punctie uiteindelijk 7 follikels, 4 eitjes. 1 verse tp en geen cryo's. Erg teleurstellend dus. Nu hoop ik op meer. Ik ga meer gonal-f gebruiken (125 ipv 100) en hopelijk helpt dat...
Ohh bij mij hebben ze meer dan 30 follikels aangeprikt waaruit 19 eicellen groot genoeg waren om bevrucht te worden. Uiteindelijk waren er 6 bevrucht 1 terug geplaatst en 1 cryo. Ik spuit net als vorige x 125 Ui puregon. Hopen op een goede opbrengst voor beide de x dan maar! En hopelijk met een paar goede voor in de vriezer. Hebben jullie hiervoor al andere behandelingen moeten ondergaan?
Ik heb hiervoor 6 keer kid gehad en 6 keer IUI. Ik vind het nu ook wel eens tijd worden. Iedereen om me heen wordt maar zwanger en hoewel ik ze het heel erg gun, gun ik het mezelf nog meer Gelukkig hebben we al een dochter van drie waarvan mijn vriendin de biologische moeder is. Mocht het bij mij allemaal niet lukken, dan hebben we in ieder geval nog een goed werkende baarmoeder Het is voor ons in ieder geval een opluchting dat mijn vriendin ook nog een poging mag wagen als het mij niet lukt, want we willen heeeeeeel graag een tweede kindje. We waren bang dat dat niet kon ivm gebrek aan donorzaad maar onze donor heeft jarenlang gedoneerd dus van hem is er genoeg. Mochten we hem ooit ontmoeten, dan gaan we hem enorm bedanken.
Heel veel succes meiden! Bij ons was icsi nummer 2 raak en hebben nu Een mooie dochter rondlopen en hadden 1 cryo en die zit nu in me buik. Zo zie je maar icsi 1 bracht niks en icsi 2 was dubbel geluk
Telefoontje gehad van de 13 eicellen zijn er 8 bevrucht. Morgen hoor ik of er gezonde embryo's bijzitten. Zo ja dan is ook de terugplaatsing So far so good, maar ik juich nog niet
Ik snap je helemaal jazz1979 ik gun het anderen ook maar mezelf gun ik het ook het meest . Wat fijn dat jullie donor al jaren geeft. En ook fijn dat jullie nog Een extra poging hebben mocht het bij jou niet lukken. Maaaar daar moet je natuurlijk niet vanuit gaan. We gaan gewoon allebij voor een hooooop eitjes met een winnaar ertussen. Meisje1977 wat spannend zeg 8 embryo's ik duim voor je!! Hoop dat ze gezond zijn! Norwegian sky wat fijn om een positief verhaal te lezen en gefeliciteerd met je zwangerschap
Inderdaad jazz dat kan ik ook begrijpen. Sommige zijn al zwanger als ze naar sperma kijken/denken Je ziet op straat de ene zwangere na de ander. Ik hoop voor jullie dat jullie wens in vervulling mag gaan
Ik ben net gebeld. 2 gezonde embryo's 1 wordt teruggeplaatst , 1 wordt ingevroren. Ik had op niets gerekent dus moet het even laten bezinken Starks de terugplaatsing
Wowww dat is super goed nieuws!! Worden 2 spannende weken nu voor jou. Succes straks met de terugplaatsing.
Ja zeker maar ik heb wel een instelling van ik raak niet zwanger Klinkt misschien vreemd maar dat heb ik al vanaf het begin van het traject gehad
Dat kan straks zomaar allemaal veranderen als je de terugplaatsing hebt en je ziet een klein stipje in je baarmoeder. Wel positief blijven hè! Je bent al verder dan je dacht te komen. Je hebt 2 goede embryo's 1 word er straks terug geplaatst. Nu zijn je kansen toch gewoon net als bij ieder ander?