Dames, Momenteel voor de tweede keer aan het spuiten met gonal 50 eenheden. Moet maandag voor de eerste fm, spannend! Vorige cyclus spoot ik 75 eenheden, op dag 13; 6 follikels! Uiteindelijk geen pregnyl gehad, klus verbod. Na ruim drie weken niet ongesteld. Ze zouden allemaal springen volgens de arts. Menstruatie bleef uit, opgewekt met primolut. Ik hoop dat de 50 eenheden aanslaan, anders ws leo operatie maar daar zie ik erg tegen op. Iemand ervaring met een lage dosis te veel follikels? Bedankt voor jullie reactie.
Hallo Roos, Ik heb ook 4 rondes gonal gespoten. Ik ben steeds begonnen met 75e. Maar ik had de eerste ronde ook meteen ovhss. Ik had 8 follikes boven de 16. Veel te veel dus. Ook klusverbod en wachten op menstruatie. Net als bij jou bleef dit uit. Heb ook primolut geslikt. Uiteindelijk heb ik dit 4 keer ongeveer hetzelfde gehad. Uiteindelijk mocht ik niet meer verder gaan met de gonal en heb nu vorige week de LEO gehad. Ik zag ook heel erg tegen de operatie op. Maar het is me enorm meegevallen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nu ( 9 dagen na de operatie) nog niet helemaal mezelf ben.. Heb nog last van mijn buik. Het voelt allemaal heel beurs van binnen aan. Heel veel succes en ik hoop op goed nieuws maandag voor je!!
Ik kreeg met fostimon 75eh ook teveel follikels, met cysten als gevolg. Daarom overgestapt op 37,5eh gonal-f en sinds dien gewoon elke keer netjes 1 ei.
Bedankt voor jullie reactie! Afda, ik hoop voor je dat de leo goed resultaat geeft. De arts stelde dit na 1 x gonal al voor, heb zelf gekozen om eerst de dosering te verlagen. Vooral het herstel van de leo zit ik niet echt op te wachten.... Maar wat moet dat moet, eerst dit maar eens afwachten. Oh en afda had de gyn er een verklaring voor dat de menstuatie uit bleef? Ik had er zes boven de 16, dat zou toch moeten springen? Ik was ook zeer licht ongi na die primolut, ik snap dat niet. Flora, Goed om te lezen dat 37,5 ook gewoon prima kan werken.
Ja ik; niet met hetzelfde middel, maar toch. Het hoeven dan geen follikels te zijn; kunnen ook cystes of lege blaasjes zijn Misschien een ander middel proberen? Kan je altijd aankaarten bij je arts; menopur werkte bij mij ineens heel goed.