Kunst, jammer dat de test negatief is, maar dan kun je het inderdaad uit je hoofd zetten. Ik hoop echt dat de laatste IUI gaat lukken. Lucky number seven, toch?
Hoi meiden, vanochtend hadden we ons intakegesprek, maar die liep iets anders dan verwacht. Onze dossiers waren niet meegestuurd vanuit ons vorige ziekenhuis, dus we konden nog niets... Over 2 weken opnieuw een afspraak. Maar weer wachten dan...
Hoi allemaal Mag ik meepraten? Wij hebben in oktober intake bij VU na een jaar klussen en twee slechte testen bij mijn man. Zo ontzettend moeilijk omdat je gewoon niet weet wat er allemaal gaat gebeuren en geduldig zijn is niet mijn sterkste kant😉
Meissies, tuurlijk mag je meepraten. De onzekerheid is voor ons op het moment inderdaad het zwaarst. Als je je gevoelens, reacties of frustraties kwijt wilt, kom maar op...
Thanks!!! Tja het wachten is zwaar en helemaal Omdat we eigenlijk nog niks wegen behalve dat mijn man weinig zaad heeft maar hoe weinig? En hoe is de kwaliteit? En dan ben ik nog niet eens onderzocht dus wie zegt me dat met mij alles goed is..... Genoeg onzekerheden dus maar we houden moed en hopen op een mooi wonder😀
Balen zeg! Ik kan dat echt niet begrijpen, als het dossier er niet is op laten we zeggen 4dg van te voren dan moet toch iemand daar naar gaan bellen. Ingangscontrole lijkt me. Sterkte met wachten! Hoe loopt je cyclus, komt dat een beetje uit? Meissie, welkom, jij ook sterkte met wachten! Hier de medicijnkast gevuld voor ivf..best veel moet ik zeggen. Gisteravond pregnal gespoten en zondag de iui. Ik verwacht er weinig van, heb mijn hoofd op ivf gezet al vind ik het nog zo eng ik kan me er beter maar op instellen. Meiden fijn weekend!
O ik bedenk me net dat ik nog geen verslag gedaan heb van mijn gesprek Ik had me behoorlijk druk gemaakt, maar het viel me mee. Uitleg hoe het in zijn werking gaat is ons helemaal duidelijk, Zoals het in de boekjes stond. De verwachting is dat ik goed reageer op de hormonen gezien mijn reactie op glomid. Neusspray en gonal-f voor de stimulatie en dan op dag 7 de echo en dan van daaruit weer verder.
Ik sluit graag aan.. Na 12 maanden gaan wij ook de ivf in. IUI is geen reeële optie.... Ik heb een topic geopend om te vragen naar ervaringen van de vu en mck. Die zitten in de buurt, ik hoor veel goede over het mck en heb ze gebeld. Nu wachten op oproep voor intake, zal half oktober zijn. Bij zowel mij als bij mijn man zijn al diverse onderzoeken geweest, dus hoop dat het snel opgestart kan worden.. Voor nu alle ovu testen de deur uit en even "rust".
Hi, het is zeker stil hier Ik zit in mijn wacht weken, nog 1,5 week... Heb deze week veel afspraken met vriendinnen zodat ik veel afleiding heb tot nu toe gaat het goed! Fijn weekend dames!
Hoi meiden, sorry inderdaad van mijn kant lang stil geweest. Soms probeer ik er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn om mezelf niet gek te maken. Maar hoe dichterbij de datum van het gesprek komt, hoe lastiger het wordt om er niet mee bezig te zijn... Anja: welkom! We hebben op dezelfde datum intake gesprek. Ben benieuwd of we beide van start gaan / kunnen met het traject. Als wij ergens voor in aanmerking komen, is het ICSI. Man heeft deze week nog een keer zaad moeten inleveren om te kijken of het goed genoeg is voor ICSI . De arts zei tegen ons aan 1 heb je genoeg... Maar manlief is bang dat we helemaal niet meer in aanmerking komen voor verdere behandeling omdat de uroloog, dat zei. Laat je weten hoe het is gegaan? Krijg je donderdag ook meteen allemaal onderzoeken of weet je dat niet? Meissies: wanneer mogen jullie op gesprek komen? Kunst: wachten op intakegesprek is spannend maar de "echte" wachtweken lijken me helemaal slopend... Heb ik helaas nog nooit gehad. Nog nooit eisprong gehad.Wanneer mag je precies testen?
Hey, ook hier stil...maar ook nog aan november aan het wachten tot de intake. Wij gaan naar dusseldorf. Ik vind het wachten nu al lang duren...pff oneerlijk is het maar allemaal..
Meiden, heel veel succes. Het is best pittig wat je als vrouw zijnde allemaal moet doorstaan om dit voor elkaar te krijgen. Accepteer hulp, ook al denk je het niet nodig te hebben en communiceer goed met je partner. Het is toch iets wat stress met zich mee brengt. Ik heb eind juli mijn map gesprek gehad. En ben sinds kort 2 weken zwanger na een ICSI behandeling. Het gesprek is behoorlijk wat en je krijgt veel informatie. Probeer goed bij de les te blijven en als het goed is kan je ook gewoon mailen/bellen met de arts/assistenten als je vragen hebt of ergens niet mee uitkomt. Ik wens jullie heel veel succes.
Hoi allemaal Nog kleine twee weken en dan hebben we eerste gesprek ben aan het aftellen😉 gefeliciteerd charill dat geeft ons hoop!!! Succes allemaal met wachten wachten en nog eens wachten😔
Charill gefeliciteerd met je zwangerschap!! Syl84, ik heb geen idee of we ook gelijk onderzoeken krijgen. Procedure bij mck is intake dan startgesprek en voorlichtingsavond en dan starten. Gem. zit er een maand of 2 tussen de intake en de daadwerkelijke behandelingen. Ik kijk er naar uit, omdat ik het gevoel heb dat we dan een echte kans hebben. (Bij mij is niets uit de onderzoeken gekomen, manlief heeft te weinig zwemmertjes, maar wat er zit is goed) Spannende tijd voor ons allemaal!!
We hebben vanochtend gesprek gehad in UMCG en het ging erg goed. We mogen gelukkig van start met ICSI. Wel moet ik eerst nog wat kilootjes afvallen i.v.m. overgewicht. Ik moet 10% afvallen dan zit ik op een bmi van onder de 30. 4 december hebben we een afspraak voor intakegesprek bij de IVF arts. Anja, hoe is het bij jou gegaan?
Fijn dat de intake goed is gegaan Syl. Bij mij ging t ook goed. Was best wel nerveus. Vandaag al bloed geprikt, tussen dag 7 en 14 een echo laten maken en moet manlief zaad inleveren, 31 okt startgesprek,5 nov prikinstructie en cyclus november starten met ivf/icsi ( dat hangt af van de senenanalyse) Het gaat ineens heel snel, maar voelt goed! Succes met de kilootjes, omdat het voor een goed doel is gaat dat vast lukken.
Heyyyy meiden, Sorry, heb een tijdje niks laten horen. Eindelijk gewoon weg vergeten en geen tijd. Te veel gewerkt. Aankomende 2 weken heerlijk wat dagen vrij. Gefeliciteerd voor de meiden die zwanger zijn en succes voor de meiden die hun gesprek gehad hebben of nog moeten hebben. Vanuit hier: Nou even kort samen gevat, er is nog niet veel gebeurd. Heb vorige maand laatste Iui gehad, toen gelijk gebeld want kwaliteit bleef slecht, we mochten direct contact opnemen zodra we wisten dat t toch niet goed was, dus dat hebben we gelijk op de dag van de Iui gedaan . Ik kan best snel wezen als mij dat uit komt. Maar goed, manlief moest zaad inleveren voor controle en 15 oktober horen we of het ivf of icsi gaat worden, spannend dus. Deze maand niks gedaan qua behandelingen, behalve zelf ons best doen Hoe is het hier meiden?