Wachten op menstruatie na pilgebruik...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Soof87, 21 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat je snel een regelmatige cylcus hebt! :)

2. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Dank je wel Soof87, als ik het allemaal zo leest op het internet kan het soms heel lang duren! Ga van het positieve uit maar en ben al aan het temperaturen. Werd gezegd dat het kán dat er een eisprong voordat de menstruatie dus de natuurlijke zich aandient ervoor kan zijn. Stel je voor... dan als dat zo is wil ik die niet missen. Heb ook ovulatietesten gekocht waarmee ik dag 10 ofzo al aan de gang ga, maar nu is het dag of cd 3 nog maar.

3. Alie89

Alie89 Lid

28 jul 2015
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik heb langer dan 10 jaar aan de pil gezeten, dus misschien is dat een reden dat het nu zo lang duurt!
    Daarvoor was ik (naar mijn weten) gewoon regelmatig ongesteld...

4. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Ik werd na dag 28 ongesteld... maand later was ik zwanger haha dus nu 9 maanden niet... succes ;)

5. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Nu al ovulatietesten en temperaturen? Wow..
    Kun je dat niet beter doen nadat je weer ongesteld bent geworden? Nu heb je nl. geen flauw idee. En het moet wel leuk blijven allemaal :)

6. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ja het kan idd een tijdje duren voordat je lichaam het weer door heeft, maar ik snap heel goed dat je nu actie gaat ondernemen.
    Ben heel benieuwd wat de gyno gaat zeggen/doen. Heel veel succes en laat het ons weten? :)

7. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

#47 Tyrah, 29 jul 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2015
    Weet je Soof87, het is al niet leuk meer... ik heb nu veegjes bloed (rood) en is niet de ontrekkingsbloeding die ik normaal heb. Zwaar bloedverlies en buikpijn die ik niet heb.
    Heb me laten vertellen en zelf meedenken dat ik een cyclus heb die in de war is door 2x twee dagen eerder te zijn gestopt door de pil, heb wel testjes gehad met lichte streepjes erop maar belde ook de dokter en die zei hoe licht de menstruatie is het is menstruatie...

8. Alie89

Alie89 Lid

28 jul 2015
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ja ik houd jullie op de hoogte!

9. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ovulatietesten bedoel je toch? :)

Probeer jezelf niet gek te maken met allerlei testen etc. Het heeft op dit moment toch geen zin. Ik weet dat je graag de controle over je lichaam terug wil, maar het heeft even tijd nodig.

Op welke dag had je de lichte menstruatie dan?

10. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Ja voor volgende week ovu testjes.

Dat is waar :)
    Ik heb sinds maandag lichte veegjes bloed als "lichte menstruatie".

11. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Maar je slikte je laatste pil 22 juli? :)

Het kan toch niet zo zijn dat je tussen de 22e en vandaag een eisprong hebt gehad, dat zou bijna onmogelijk zijn.

Is dit geen verlate ontrekkingsbloeding?

12. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Klopt 22 juli slikte ik de pil. (2x al gehad dat ie er doorheen was gekomen een zwangerschap)
    Begrijp je, dus niet tussen de 22ste en vandaag. Is ook onmogelijk.

Dat dacht de huisarts ook maar waarom is het zo ontzettend weinig dat bloed dan?

13. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Lees ik nou goed dat je al twee keer zwanger bent geworden door de pil heen? Of begrijp ik het verkeerd? ;)

14. Amani

Amani Lid

8 aug 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend voor iedereen! Op 14 juli heb ik mijn laatste pil geslikt ( ben middenin de strip gestop), op 18 juli mijn ontrekkingsbloeding gehad. Ik weet nu bij god niet wanneer mijn eisprong is en ben ook niet van plan me daar bezig mee te houden. Heb wel superveel last van hoofdpijn, vermoeidheid, lage rugpijn en pijn in mijn onderbuik, erg vervelend. Daarnaast heb ik al een kleine uk die over 3 weekjes 1 jaar wordt en kan niet wachten tot we kunnen aftellen voor een 2e :D ben voordat ik van mijn 1e zwanger werd trouwens ook middenin de strip gestopt en had al 3 weken erna een positieve test in handen so who knows! Wens jullie in ieder geval allemaal veel succes en plezier ;)

15. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Klopt! En dat was 1,5 jaar geleden en 1 jaar geleden. Beiden zijn miskramen geworden helaas.....

Het kan echt wel.
    Zelfs de huisarts stond er van te kijken, ze zei alleen erover dat ik al een zware pil had. Meer deed ze niet.

16. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Misschien zit ik er wel naast, ja misschien al klopt de veel te lichte bloeding niet, is het wel een onttrekkingsbloeding... ga het wel los proberen te laten... vind wel raar allemaal...

17. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Wauw!

18. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wauw dat is bijzonder en verdrietig zeg... (En je wilde niet veranderen van anticonceptie?)

19. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Jij ook veel succes! :) Spannend is het he?

20. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Ja en omdat het al twee keer is voorgevallen moest ik nu weer er aan denken.
    Zeker zeer verdrietig waren we toen.

Ik wilde wel veranderen maar mocht niet van mijn (inmiddels) oude huisarts.

Deel Deze Pagina