Oh bah... 15 maanden!! Ik ben er nu wel al klaar mee dus ik ga in september na een half jaar niets toch wel naar de huisarts. Heb nu sinds een dag of 4/5 wel steeds buikkramp onderin Donderdag nog getest, maar bleef wit.
Nee helaas, ik heb een jaar Clomid geslikt. Had toen wel een cyclus met eisprong..maar ik werd pas zwanger nadat ik daarmee gekapt was....en toen bleek mijn eigen menstruatie gewoon weer op gang gekomen te zijn..wel wat onregelmatig en lang,maar ik werd in ieder geval weer ongesteld!! en toen snel zwanger.
Ik moest 107 dagen wachten, erg lang dus. Mijn lichaam moest het even uitvinden. Ondertussen wel al meer als 10 weken zwanger.
Nouja, de testjes gaven nog even licht als ze waren nog steeds lichte streepjes af... Lopen dus niks op. Ben maar met ovulatie testen begonnen en is nog niet positief zit op cyclusdag 10. Ook geen bloed meer gekomen na die te korte 3 dagen veegjes met bloed...
Hoop dat je lichaam het snel op de rit heeft!! Cyclusdag 10 is ook nog wel kort natuurlijk. Ben benieuwd!!
Hey Soof, mijn streepjes worden donkerder. Heb het bij z en ovulatietesten gepost en gevraagd want ja het is ook nieuw voor mij en ze zeiden dat ie wel eens eraan kon komen. Wacht laat je een foto zien!
Het kan ook nog wel even duren hoor meid. LH zit namelijk altijd in je lichaam en dat kan ook op en af gaan. Gewoon even doortesten totdat de streep even donker is als de controlestreep en dan heb je 'm te pakken
Dag 132... Duurt lang Morgenvroeg even testen, begin namelijk maandag aan een detox dus wil het zeker weten. Al weet ik het eigenlijk al bijna zeker.. Spannend tyrah, ben benieuwd wanneer ie komt!
Hoi Ryanne1989, tjee dag 132 Wat is detox Ryanne? Ja, ik hou je wel op de hoogte als ie komt... hopelijk komt ie en gauw ook, wil nu wel eens meedoen om eindelijk zwanger te mogen raken.
Ik ga samen met een paar anderen een sapkuur doen. Dan drink je overdag groente/fruitsappen en eet je s avonds een gezonde salade. Doe ik vaker voor m'n zomervakantie, krijg ik veel energie en een goed gevoel van. Maar ik herken je gevoel, ik zou ook zo graag eens willen starten met mee doen...
Ben je al bij de ha geweest om te vragen of ie er niet iets aan kan doen ofzo bedoel is echt lang zeg... Zoals je misschien weet ben ik ook net (22ste van juli) gestopt met de pil en hopelijk komt die knaller van die test maarja niets is zeker nog, kan ook zijn dat ik eerst ook moet ontpillen maar ik hoop van niet. Leuk en lekker lijkt me zo een kuur
Ja ben 1x geweest, maar zelfs het ongesteld worden mag een half jaar tot een jaar duren.. En aangezien ik nog jong ben moest ik nog even wachten. Begin september ga ik weer heen, kijken wat ze dan zeggen. Gewoon geduldig wachten. Nog 1 weekje werken en dan 3 weken vakantie. Wel aan toe, drukke weken gehad en dinsdag ook nog onze allerliefste hond moeten laten inslapen na 10 jaar, dus zit er wel een beetje doorheen nu. Dit wachten sloopt ook wel een beetje.. Heb wel met mezelf afgesproken dat ik in m'n vakantie ook 3 weken niet op het forum ga, even helemaal rust... Ik zal je vrijdag laten weten of ik get overleefd heb