weet iemand mischien waar de "regels" te vinden zijn op internet over het verhuizen naar Engeland? een kennis wil namelijk verhuizen naar Engeland maar heeft hier in NL al 2 jaar geen werk en een uitkering .. en staat altijd rood... en onze vraag was dus kan je dan alsnog naar Engeland verhuizen? hij heeft daar namelijk een chat vriendin ondmoet en wil daar gaan wonen
ja kan volgensmij gewoon, moet ie zich in nederland uit laten schrijven en zn nieuwe engelse adres opgeven... zo heb ik het ook gedaan. ben verhuisd in 2006 en had toen in nl. ook geen baan meer. als er mensen zijn die geld van je willen, weten ze je wel te vinden, krijg hier ook gewoon mn ibg brieven van mn studieschuld naar engeland gestuurd. maar kan dus gewoon volgensmij!!!
hmz... oke .. ik zou zelf namelijk zo denken dat ze in geen enkel land "zwervers"willen aantrekken... ik nam altijd aan dat je eerst een baan zou moeten hebben daar ofzo...
Google maar eens op emigreren- Engeland. Er zijn vele site's die je goede info kunnen geven. Wij zijn geemigreerd naar Frankrijk. Hebben ons uitlaten schrijven in Nederland en hebben hier werk gevonden. Een verblijfsvergunning heb je niet nodig binnen de eu.
Ik denk dat jij ook bedoelt dat hij in Engeland waarschijnlijk niet zal werken (lees ik tussen de regels door, als dat niet zo is, graag correctie). Maar het kan inderdaad lastig zijn als ie daar een uitkering gaat aanvragen. Hoe het dan zal werken. Hij zal zijn NL-uitkering niet mee kunnen nemen naar Engeland.