Okee, (diepe zucht haha) laat ik beginnen te zeggen dat ik een normale cyclus heb van 28 dagen, vorige maand was het 35 dagen ivm mijn mk. Ik ben 27 feb ongi geworden en op dag 16 is me ei geweest, op dag 27 kreeg ik last van van bruinig/roze verlies toen 2dagen rood helder bloed en weer 2 dagen heel iets bloed, ook wel bruinig. maar dit was heel anders als normaal, heel veel minder als me normale ongi. ik word altijd gewoon pats boem ongi als ik wakker ben en nu begon het midden op de dag.... Dus ongi (denk ik) 3 dagen later deed ik een testje CD 33 en deze was negatief. Toch heb ik NOG steeds het gevoel dat de test wel posi wordt?!?!?! temp is wel iets gedaald maar het verschil tussen voor en na eisprong is al niet zo hoog?! Ik zal wel in een nieuwe periode zitten maar heb wel het gevoel dat het niet klopt?!?! en steeds het stomme gevoel dat de testen wel positief gaan worden, en dat gevoel had ik bij de zwangerschap van mijn dochter ook! En ik heb ook vlokjes in mijn urine Ook al ruim 2 weken last van een opgezette buik, dat is echt vervelend want ik lijk wel zwanger! iemand vroeg het zelfs aan me...:x Sorry ik moest dit ff van me afschrijven!!! ik heb voor de duidelijkheid van de mensen die willen meekijken op FF mijn cyclus laten doorlopen mijn 'ongi' Iig bedankt voor het lezen Liefs J.
Allereerst..vervelend van je miskraam, sterkte meid! Als je denkt nog zwanger te zijn zou ik opnieuw een testje doen en als die negatief is bloed prikken bij de HA...
Bloed prikken is inderdaad een goede optie. Dan heb je zekerheid. Na een miskraam kan je cyclus best ontregeld zijn en je menstruatie (één of een paar keer) anders aanvoelen dan normaal. Ik heb in de eerste en tweede maand na mijn mk ontzettend veel zwangerschapskwaaltjes gehad, maar helaas werd ik steeds toch weer ongesteld. Zelfs terwijl ik ongesteld was, had ik nòg het gevoel toch zwanger te zijn! Op een gegeven moment ben ik zelfs 6 weken achter elkaar misselijk geweest! Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent. Maar houdt er rekening mee dat je lijf ook gewoon ontregeld kan zijn.
Thanx voor de reacties, ik zal ook wel ongi geweest zijn, maar ik voel me zo raar.....! miss ook omdat ik het zograag wil omdat er 5 vriendinnen van me nu ook zwanger zijn! Ik wacht gewoon mijn volgende ongi af! Liefs J.