Hallo allemaal, Ik heb sinds vanmorgen helemaal geen zwangerschapssymptomen meer.. nu maak ik me toch wel wat zorgen..
Jeetje wat vervelend voor je. Ik wil je niet ongerust maken, maar bij was dat het eerste teken vd miskraam. Mijn pijnlijke en grotere borsten waren de eerste symptomen vd zwangerschap en toen dat afnam schrok ik al, 2 dagen later kreeg ik de miskraam met 7wk . Ik hoop dat het voor jou beter afloopt. Sterkte!
hoi hoi ik heb helemaal geen symptomen gehad het zegt helemaal niets over de baby hoor de een heeft meer last van kwaaltjes als een ander zou me niet al te druk maken en als je dat wel doet bel even je verloskundige op misschien kan zij je geruststellen groetjes nathalie
Ik heb deze zwangerschap ook al meerdere dagen gehad dat ik geen symptomen had, niet misselijk, geen gevoelige borsten, niet emotioneel. Maar ik heb al 2 echo's gehad die het tegendeel hebben bewezen en er zijn ook dagen dat ik me wel zwanger voel. Ik zoek gewoon teveel naar bevestigingen dat het deze maal wel goed zit. Mijn vorige zwangerschap is met 10 weken geeindigd in een mk(ma). Va een week of 8 zijn de symptomen toen geleidelijk afgenomen, niet in 1x. Het hoeft helemaal niets te betekenen. Maak je inderdaad geen zorgen.
dankjewel voor jullie reacties nu ben ik een beetje gerust gesteld ik heb donderdag de eerste echo en ik heb het gevoel dat het wel goed zit