wachten op miskraam...ben bang

Discussie in 'Miskraam' gestart door tiepetje, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingri

ingri Actief lid

15 jan 2012
    108
    49
    28
    #21 ingri, 1 mei 2012
    Laatst bewerkt: 1 mei 2012
    hi Tiepetje,

heel veel sterkte morgen, zelf een "spontane" mk gehad na 1.5 wachten. Mijn eigen ervaring is dat ik me daarna vrij snel weer goed ging voelen en weer positief vooruit kon kijken echter neem er de tijd... voor iedereen is het anders en vooral goed naar je eigen lichaam luisteren.

2. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Hoi tiepetje. Ik zat ongeveer in dezelfde situatie als jij. Ook een ma die maar niet op gang wou komen. Ik was ook zo bang voor wat er komen zou... Ik was bang dat het spontaan zou komen, en ik was bang dat het niet spontaan zou komen. De pillen wou ik ook niet. Na een dikke week ben ik dan voor de curettage gegaan want ik werd gek van het wachten. Dit is me heel goed meegevallen. Ik was er snel vanaf, en het bloedverlies achteraf viel goed mee. Ook niet zo veel buikpijn gehad eigenlijk.

Heel veel sterkte morgen!

3. tiepetje

tiepetje Actief lid

1 aug 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Die helpen me echt,thanks. en herkenbaar.. Ik hoop ergens nog dat het vannacht zelf komt maar wil dat ook weer niet en morgen de curretageen klaar. Pff zal blij zijn als het morgenavond is!

Deel Deze Pagina