Pijn na 1e eisprong na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Poppenkop, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb in februari een miskraam gehad. Uiteindelijk na 3 weken bloedingen en pijn, ben ik opgenomen met hoge koorts. Ze vermoedden bbz, dat bleek niet t geval, wel holte van douglas gevuld met vocht. Dus wellicht wel bbz maar vanzelf losgekomen, maat dit kon mn fa niet met zelerheid zeggen.
    Ik heb nu net weer een eisprong gehad dmv Clomid. Ik voel m'n ei altijd erg goed aankomen, enorme eipijn en gigantische hoofdpijn, zo ook deze ronde.
    Nu is m'n ei gesprongen, maar ik blijf enorme pijn houden in m'n linker eierstok/eileider! Steken en als ik erover wrijf of een beetje duw aan die kant, dan voelt het pijnlijk en gekneusd aan.
    Ik zit nu op 3 dpo.
    Normaal verdwijnt m'n eipijn meteen na de eisprong.
    Herkent iemand dit?
    Het maakt me zo angstig....

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb t zelfde gehad, zonder hormoonbehandelingen overigens.. het ging wel weer weg maar ik heb het extra laten controleren bij de gyn. Bij mij zitten er gewoon heel veel cystes en dat veroorzaakt de pijn volgens hem..

Moet nu de volgende cyclus afwachten, mocht het dan nog zo zijn dan moet ik weer bellen...

Edit ik heb ook pcos trouwens

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb het ook heel erg gehad na mijn 1e MK. Nu tijdens de afgelopen cyclus, wat dus een VMK werd, heb ik tot 4 dagen na mijn ei pij gehad. De gyn zei tegen mij dat het kwam door het vocht wat vrij komt na de eisprong. Ik had zelfs pijn als ik ging zitten...

Sterkte meis en veel succes met het zwanger worden!

4. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Bedankt voor jullie antwoorden!
    De pijn is nu stukken minder, gelukkig!
    Maar idd met zitten, fietsen, traplopen en ieder bobbeltje in de auto voelde ik en deed enorm pijn.
    Jullie ook veel succes en dat we maar snel zwanger mogen zijn :)

Deel Deze Pagina