Jeetje wat heftig zeg Heel veel sterkte! Met risico op infectie zou ik een harde pijnlijke buik zeker melden in het ziekenhuis!
Ik zou ook even contact met een arts opnemen. Een pijnlijke buik klinkt niet goed. Heel veel sterkte!
Ben gisteren nogmaals gecurreteerd. ..zat nog heel veel restweefsel. Ben nu echt kapot...kan niet meer. Hopelijk herstel ik nu wel snel.
Neem je rust, heb je nu hard nodig. Vind het ook heel erg voor je 😥 Woorden schieten tekort. Heel veel sterkte.
Lieve Panter, Wat is dit oneerlijk zeg Ik weet even verder niet wat ik hieraan kan toevoegen.... Mochten jullie verder gaan met het traject mag je me altijd een PB'tje sturen zodat we samen kunnen kijken of er echt alles bij je is onderzocht. Dikke knuffel
Oh panter, ik lees dit bericht nu pas. Wat vreselijk voor jullie dat het weer niet zo heeft mogen zijn. Net als alle andere meiden hier was ik heel blij voor jullie en nu dit ik hoop dat je snel opknapt en dat je alles kunt laten bezinken. Heel veel sterkte en denk goed aan jezelf
Wat vreselijk verdrietig Dikke knuffel, ik hoop dat je ondertussen weer helemaal hersteld bent. En dan het mentale herstel nog, veel sterkte de komende tijd
Ach panter nee toch vrouw! Wat vreselijk! Ik leef intens met je mee! Veel sterkte met wederom zulk tragisch verlies!
Hoi allemaal, Lichamelijk aardig hersteld gelukkig. Mentaal gaat het ook wel. Gisteren de uitslagen gehad, geen infecties in het weefsel aangetroffen. Ook niet bij de nacurretage. Wat het vruchtje betreft...tja dat komt er bij curretage als appelmoes uit, dus daar konden ze verder niks meer aan zien. Maar we konden ervan uitgaan dat het kindje niet goed geweest was, het heeft niet aan mijn baarmoeder gelegen, eerdere stollingsonderzoeken, chromosoomonderzoek, biopten, laparascopie en hysteroscopie hebben al eerder uitgewezen dat er geen oorzaak bij mij gevonden kan worden. Kortom, weer een gevalletje dikke vette pech. Maar goede hoop voor de toekomst want we zijn nog nooit zo lang zwanger geweest. Nog 2 cryo's en een verse poging in het verschiet. Wie weet lukthet nog een keer en gaat dat wel goed. Misschien komt er ook wel nooit een kindje. Die kans word natuurlijk steeds groter want de pogingen zijn bijna op, en we zijn toe aan een einde.
Die dikke vette pech.. Wat naar om ook dat te horen.. Ik hoop zo dat er voor jullie een kindje in de toekomst zit!! Hier waren de cellen gelukkig ook goed. Ook dikke vette pech dus Overigens hebben wij de onderzoeken afgeslagen
Fijn dat het naar omstandigheden redelijk goed met je gaat. Je komt enorm sterk over. Ik wens jullie heel veel geluk met wat er komen gaat. Dikke knuffel!
Goed om te lezen dat je weer aangesterkt bent, fysiek en mentaal gezien. Uit je bericht komt in ieder geval weer hoop naar voren en ik begrijp het goed dat je je cryo's toch nog gaat proberen? Lijkt me een super plan Uiteindelijk hoeft er maar 1 goede tussen te zitten dus wie weet is dat de volgende wel! Het wordt je in ieder geval enorm gegund! Willen ze evt nog iets proberen van medicatie...met het idee baat het niet dan......? (Heparine, prednison......)