wachten op miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door bloem31, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Hallo,
    Ik ben dus inderdaad 2 maart gecurreteerd. Mijn eigen lichaam wilde het absoluut niet afstoten en pillen waren geen optie in mijn situatie. Het moest nl zo snel mogelijk mijn lichaam uit.
    We zijn alweer even verder en ik mag vanmiddag weer naar de gyn. Het is niet helemaal zoals het zou moeten zijn. Mijn baarmoedermond is te snel dicht gegaan en daarom zit er nog allemaal bloed in mijn baarmoeder. Hierdoor loop ik al een week moet koorts, want er zit een infectie bij.
    Nou ik hoop dat ik het snel kan afsluiten en zeker na woensdag....ik krijg dan te horen wat er precies mis was met de zwangerschap.
    Een lang verhaal, maar zo is iedereen weer even op de hoogte!

Groetjes Bloem

Ps. Tinkerbell de ingreep opzich is me echt meegevallen hoor. Het is natuurlijk per persoon verschillend. Helaas heb ik nu nog wat andere problemen. Houd jezelf goed in de gaten en neem de rust....die heb je echt wel nodig!

2. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Succes Bloem. Ik vond het inderdaad meevallen en mijn rust, daar heb je gelijk in, moet die echt nemen ja. Je doet al gauw te veel.

Hebben jullie nu ook de wens om (snel) zwanger te worden? Wij klussen hier al wel weer, maar omdat ik weet dat ik nog HCG in mijn lichaam heb (heb getest) weet ik ook dat er nog geen ei komt.....

Ben benieuwd wat mijn cycus voor mij in petto heeft.

liefs Tink

3. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Ik zelf wil wel weer zwanger worden, maar dat is bij ons nog niet aan de orde. Eerst moet ik donderdag weer naar de gyn en dan kijken of al het bloed weg is (heb er een hard hoofd in).
    Ik krijg woensdag de uitslag van wat er precies mis was met mijn zwangerschap en dan weet ik ook direct of ik wel weer zo snel zwanger mag worden. Het is even afwachten.
    Maar ik wil zeker, zodra mijn cuclus weer op orde is, weer zwanger raken!

Liefs Bloem

Deel Deze Pagina