Maak me zo'n zorgen...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Josien, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi lieve meiden,

Gisterenavond heb ik wat druppeltjes bloed verloren maar sinds vanmorgen is ook dat wat erger geworden. Ik heb net het ziekenhuis gebeld en ik ben zo verdrietig! Ik vrees echt dat dit het einde betekent... na twee IUI's en op de valreep voor IVF. Ik ben zo door en door verdrietig.

Het ziekenhuis belt zometeen terug, maar waarschijnlijk willen ze niets doen omdat ik pas 6 weken zwanger ben. Ze zeggen dat ze nog niets kunnen zien op een echo. Daarom zou ik ook pas komende donderdag een echo hebben.

Willen jullie me een beetje opbeuren?

Groetjes,
    Josien

2. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Josien,

tja wat kan ik doen om je op te beuren.
    Hoe vervelend het ook is om te horen het kan nog steeds 2 kanten op gaan.
    Mij zeiden ze toen ook dat ze misschien niks konden zien omdta het te vroeg was, ben toch geweest en bleek idd dat het niet klopte.
    Ik moest 1 week later terug komen om opnieuw te kijken, maar helaas was het ervoor al fout gegaan.
    Bloedverlies wilt niet altijd wat zeggen, maar ik kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent.
    Het enige wat ik kan doen is voor je duimen, dat jullie beebje gewoon blijft zitten.

Succes, liefs Hope

3. Sara1976

Sara1976 Actief lid

11 jul 2006
    233
    0
    0
    Hoi Josien,

Vrees dat ik ook niet veel meer voor je kan doen dan ontzettend voor je te duimen en met je mee te leven! Ik kan ook schrijven dat bloedverlies niet hoeft te betekenen dat het misgaat, en dat is ook zo, maar wil je ook geen valse hoop geven. Ik hoop voor je dat je een echo krijgt, want dat is denk ik het enige wat je tot rust kan brengen in een hele spannende en onzekere tijd! Dikke knuffel van mij!
    En ik hoop echt voor je dat het goed afloopt, en je snel een mooi kloppend hartje te zien krijgt! Het moet toch verdorie gewoon goed gaan als je zoveel moeite moet doen om zwanger te worden!

Liefs Sara

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik zal voor je duimen dat het goed zit!
    Ik hoop echt dat je volgende week een mooie echo krijgt, met kloppend hartje en al!
    Sterkte in de periode dat je moet wachten!

5. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Lieve Josien, ik ga gewoon heel hard duimen voor je dat dit beebje lekker blijft zitten en dat je heel gauw een mooi kloppend hartje mag zien !
    Knuf xxx

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi lieverds...

We kregen een telefoontje terug van de gynaecoloog dat we toch mochten komen voor een echo. Waarschijnlijk zou er niets te zien zijn, maar ze wilden toch voor mijn gemoedsrust kijken.

We zijn vanmorgen dus snel op en neer geweest. Er was inderdaad niets te zien op de echo. Niet in de baarmoeder en niet in de eileiders. Dit wilde volgens de gynaecoloog nog niets zeggen... Normaal gesproken was het met deze termijn sowieso anders nog onduidelijk. Dus het zou erom hangen. We hebben bloed moeten laten prikken en maandagochtend moet dat weer. Daarna moet ik maandag om 12.30 uur weer een echo laten maken. Tot die tijd moet ik het rustig aan doen. Volgens de gynaecoloog zou het een vreemd verloop van een miskraam zijn als het nu fout zou gaan. Normaal gesproken krijg je dan ineens een hevige bloeding. Bij mij is daarvan geen sprake.

Zijn er meer meiden die hier ervaring mee hebben?

Groetjes,
    Josien

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Geen ervaring daarmee, wilde je wel heel veel sterkte wensen en ik zal duimen!

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heel veel succes gewenst!

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi josien,

ik heb gister een klein beetje bloed verloren, was echt bijna niks en ook geen buikpijn oid..

ben gister meteen naar de vk geweest voor een echo, maar daar konden ze nog niks op zien, ben toen doorgestuurd naar het ziekenhuis en heb daar een inwendige echo gehad, ze kunnen dan dicht bij je baarmoeder komen. hier was dus wel wat op te zien maar geen kloppend hartje :(
    ik dacht zelf dat ik 7 weken zwanger was, nou zei de arts dat ik misschien minder ver was en er daarom nog geen hartje te zien is, maar toen ik vertelde dat ik op 24 aug. positief testte, kan het bijna niet zo zijn dat ik korter zwanger ben, dus nu is de kans erg groot dat het mis is, daar moesten we rekening mee houden, vrijdag moeten we weer terug voor een echo...

ik hoop dat het bij jou goed zit, vraag anders ook om een inwendige echo, hier kunnen ze meer op zien! succes!

liefs rebbel

10. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieve Rebbel,

Wat vreselijk om te horen! Ik wil je heel heel veel succes wensen. Hoe gaat het nu verder bij jou? Gaan ze iets doen?

Ik heb in het ziekenhuis gisteren ook een inwendige echo gehad. Maar daarop was niets te zien. Nu zei de gyn dat dat ook goed mogelijk was met 6 weken. Normaal gesproken kunnen ze pas vanaf 7 weken iets zien zitten. Dus vooralsnog zegt die echo van gisteren volgens haar dus niets... We wachten het dus maar af. Heb nu wel buikpijn en lig plat. Misschien helpt het... ik heb er zelf in ieder geval geen goed gevoel over.

Groetjes,
    Josien

11. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Josien ik denk dat je ook rekening moet houden met het ergste want in principe zouden ze echt al wel een vruchtzakje moeten zien zitten. Want dat was bij mij al te zien en ik was de vorige keer toen ik zwanger was blijkbaar maar 4 weken terwijl ik dacht er 8 te zijn.
    Tenzij jou beebje zich verstopt.
    Heel veel sterkte en ben benieuwd.

xxx joyce

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    in de tussentijd gaan ze bij mij niks doen, vrijdag eerst de echo afwachten! hou jezelf maar goed rustig, ik hoop dat het bij jou positiever afloopt dan bij mij!

sterkte!

liefs rebbel

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hey Josien

misschien kan ik je een positief bericht geven..
    Ik heb met 5 en 6 weken ook veel bloed verloren. De hoop was al eigenlijk weg, dit werd ook gezegd door de gyn. Met 7 weken mocht ik naar het ziekenhuis voor een echo omdat ze dan in principe en kloppend hartje zouden moeten zien.. en echt het was schitterend! een heel mooi kloppend hartje! Met 7,5 weken begon het bloedverlies weer en met 8 weken weer een echo gehad! Nog steeds was alles goed.. en inmiddels al weer 17 weken en nog steeds gaat alles prima!
    Ik hoop echt voor je dat alles helemaal goed is! maar het is net zoals de gyn zei, met 6 weken zien ze gewoon nog niets op de echo..Ja een vruchtzakje, maar geen kloppend hartje.. Je kunt gewoon niets anders doen dan afwachten..
    Ik duim met je mee!

Liefs Sizzel

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    zien ze met 6 weken ook nog geen kloppend hartje op een inwendige echo?

15. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Is verschillend. Ze zouden met 7 weken een hartje moeten zien en daarvoor kan ook maar dan kunnen ze het niet met zekerheid zeggen. Bij de 1 gaat het hartje eerder kloppen dan bij de ander. Maar bij 7 weken dan moet ie in principe echt kloppen. En als ze hte in week 7 nog niet zeker weten dan moet je 1 week 8 terug komen en dan kunnen ze het echt met zekerheid zeggen en zien want dan moet het hartje 60 slagen per minuut laten zien geloof ik.

xxx Joyce

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    oke dank je...
    ga zo toch weer twijfelen en hopen dat ik dan misschien 6 weken zwanger ben ipv 7....mijn temp is nog steeds 37 net als in het begin...maar ik hou maar rekening met het ergste!

17. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    het is gewoon allemaal zo klote! Ik moet tot woensdag wachten voor echo maar ben het zo moe dat wachten en ben vandaag echt chagi bah. Daar houdt ik niet van.
    Rebbel ook hoop voor ons allebei dat het nog goed komt.

xxx joyce

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik weet precies hoe je je voelt.. Ik moest ook ruim 1,5 weken wachten op de echo... verschrikkelijk.. Dat wachten.. die onzekerheid!

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Meiden,

Ik denk dat we allemaal gewoon echt hoop moeten houden. 's Ochtends is bij mij de hoop ook steeds weg omdat ik dan voor het oog gewoon meer bloed verloren heb. Echter, het blijft bloed en geen slijm of dat soort stukjes (sorry). Daarnaast twijfel ik er sterk aan of ik ook geen buikgriep heb. Het valt me op dat ik steeds buikpijn krijg als ik gegeten heb en daarna heb ik steeds enorme last van diarree. De buikpijn is daarna weer helemaal over. Ik ken in mijn omgeving vijf mensen die ook met buikgriep op bed liggen, dus dat is misschien ook een optie?!? Ik vraag me alleen af waarom ik dan toch bloed verlies... Ik hoop echt dat ik bij de positieve 50% hoor waarover ik hier steeds lees. Ik lees echter ook vooral verhalen van mensen waar het verkeerd is afgelopen :cry:. Mijn duimen draaien voor ons hier en het kaarsje brandt hier ook al de hele dag!

Groetjes,
    Josien

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Josien en alle anderen, ik hoop voor jullie, dat alles heel erg mee valt. Maar ik zou me wel voorbereiden op het ondenkbare, nl. dat het niet goed zit.
    Zelf mag ik bij een eventuele volgende zwangerschap een inwendige echo laten maken met 6 weken zwangerschap, omdat vanaf dan ongeveer hartactiviteit te zien zou zijn.

Deel Deze Pagina