Ik heb pas een topic geplaatst over bruinverlies. ik was enigszins gerustgesteld door mijn arts en dit forum. Bruinverlies is oudbloed en kan nog van de innesteling zijn. Maar sinds gisteren werd het dus steeds roder!! Oh paniek hier!!! Ik denk dit is het! Ik heb de gyn gebeld en mocht gelijk komen. Test heeft ze van mijn urine gedaan..die was negatief!!! Nou kon dat wel zij ze...toen heeft ze een inwendige echo gedaan. Er daar zag ze toch een vruchtzakje met een heeeeel klein stipje wat de baby zou moeten worden. Ik doe de echo erbij. Ze zag geen bloed om het zakje of naderend iets van miskraam. Ze kon me natuurlijk niks garanderen. Ik beetje rustiger naar huis. Maar ik bloed nog steeds! Jongens Bloed is toch niet goed????? En hoelang kan je bloeden ook als het wel goed kan zitten??? Ik mag vrijdag weer terugkomen voor een echo. Maar ik zit gewoon al te wachten op een miskraam. Wie heeft ervaring met bloedverlies maar wel een goede echo( Voor alsnog??)
Bloedverlies is zo naar! Wel fijn dat je een goede echo hebt gehad, maar een beetje vreemd van de negatieve test... Zoals je vast al gelezen hebt, kan bloedverlies beide kanten op gaan. Ik heb 3 van de 4 keer dat het misging voortijdig bloed verloren, maar ook deze zwangerschap tot 8.3 weken en daarna nog eenmalig met 13 en 18 weken. Deze zwangerschap gaat dan weer wel goed. Er is dus niets van te zeggen. Veel sterkte met wachten en hopelijk is er op je volgende echo meer te zien!
Dankjewel voor je reactie. Ja het is om gek van te worden. Die onzekerheid. Had jij bij deze zwangerschap in het begin ook rood verlies echt?
Had bloed verlies en een redelijk goede echo met kloppend hartje. 3 dagen later geen goede echo meer en een miskraam.. Bij mij begon het ook met bruinverlies een week lang, daarna rood.. Ze hebben me toen wel gezegd dat je gewoon kan bloeden of bruine afscheiding kan hebben en dat dan nog van de innesteling is. Helaas heb ik dus geen goede ervaring, hoop voor jou dat het allemaal goed zit.. Sterkte
Ja, dat is het zeker! Het maakt 'niet stressen' tijdens je zwangerschap er niet echt gemakkelijker op. Ik had alleen maar rood verlies, geen bruin. Het kwam door de doorbloeding van mijn baarmoederhals en het doorlopen van dat zachtere weefsel mijn baarmoeder in.
Mijn zus is net bevallen van een gezonde jongen en heeft de eerste 2 maand van de zwangerschap een paar keer een paar dagen aan een stuk vrij hevig gebloed, daarom dacht ze ook dat ze ongesteld was. Toen op controle bij de gyn wegens andere redenen en daar zagen ze een kindje van 11 weken zitten, verrassing alom! Ik wil je geen valse hoop geven maar het kan dus wel gewoon goed zijn, succes en sterkte!
Ben je er vrij zeker van dat je vandaag 6 + 3 bent? Want dan zou je al wel een hartje moeten hebben zien kloppen. Tenzij je minder lang zwanger bent dan je dacht.. Sterkte met wachten meis, ik weet hoe het voelt. Hoop voor je dat het goed komt.
Helaas verwacht je bij 6.3 wel iets meer dan een stipje.. Zou dus wel uitgaan van slecht nieuws. Tenzijje echt een klrine week minder ver bent.
Nee mijn banner klopt inderdaad niet! Ik dacht toen ik de test had gedaan dat ik verder was. Ik ben 5 weken ongeveer volgens mijn gynaecoloog! Ik heb de week ervoor ook al een echo gehad om te kijken hoever ik was. En daar was de zwangerschaps ring niet op te zien nog. Dus er is wel iets aan het groeien in mijn baarmoeder dat vond de gyn wel positief. alleen dat bloedverlies is zorgwekkend. En natuurlijk nog geen kloppend hartje maar dat kon ik volgende week pas verwachten zei ze
En je test negatief... Is dat een zwangerschapstest,? Dat las ik toch goed? Meid ik wil je zeker geen valse hoop geven. Eerder vind ik dit verontrustend en vrees ik voor minder positief nieuws... Wil je wel sterkte wensen bij deze onzekerheid.
Ja dat was heel raar ik kwam van de week in het ziekenhuis hebben ze urine gevraagd...lukte maar klein beetje....was op de spoed. Die gyn zei nou de test was negatief! Mijn man en ik waren echt zo verbaasd! Waren we dan nooit zwanger geweest? Nou ze zei we kunnen ook bloedprikken. Maar ik wil eerst een inwendige echo doen. En toen zag ze een goede echo voor het termijn. Ze zegt als ik dit zie ben je gewoon zwanger en het was vooruit gegaan met de groei in vergelijking met vorige keer. Ze zei dat is wel erg positief. Ze kon geen bloed zien en de negatieve test ook niet verklaren. Kan wel een zijn zei ze.
He bah wat vervelend. Ik weet heel goed hoe je je voelt. Met bloedverlies kan het 2 kanten op. Dus ik zou de hoop niet helemaal opgeven. Weet je ook wanneer je voor het eerst positief hebt getest?
Ik heb 17 augustus positief getest...en 18 augustus ook. ( ik had 2 testjes van de kruidvat) ik moest 14 augustus ongesteld worden
Bloedverlies zegt niet alles. 50% kans dat het goed gaat en 50% dat het niet goed gaat. Alleen een negatieve zwangerschapstest vind ik niet hoopgevend als je eerder wel positieve testen had. Sommige vrouwen testen laat positief, dat kan in enkele gevallen. Maar ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat een zwangerschap goed zit als eerst wel positief wordt getest en later niet meer. Ik hoop echt dat het anders is, maar ik zou in zo'n geval rekening houden met het ergste.
Ja ik heb het al een beetje(heel erg) opgegeven ...😢😢 Ik ben vanmorgen veel bloed verloren,echt paar keer goed rode pot, het is nu wel minder met afentoe een stolsel.geen weefsel ofzo hoe de gyn het uitlegde maar stolsels vind ik ook helemaal niks!!! Heb gebeld met gyn. Ze zegt dat het echt even afwachten is en nog niet zoveel kan zeggen. Sommige vrouwen verliezen bloed ook als het wel goed is.Ik mag vrijdag komen en dan krijg ik een echo om te zien of het vruchtje is blijven zitten of, om te zien of alles nu echt weg is. Vreselijk dit wachten op het eind. Dan liever nu gelijk weten hoe ik er voor sta. Maar ja ik mag niet klagen want ik ben binnen 4 x zwanger geworden op mijn 38ste...Dat hadden we al niet verwacht. En een miskraam is op mijn leeftijd wel verhoogde kans aanwezig...neemt niet weg dat het gewoon vreselijk is om mee te maken. Ben zo bang dat ik niet nog een poging durf te wagen hierna😓😓😓😓😓😓😓😓
Vind het heel erg voor je dat je zo in spanning zit nu en dat het al verschillende keren mis is gegaan. Heel herkenbaar meid.
Gelukkig is dit mijn eerste miskraam. 😓We zijn binnen 4 x proberen zwanger geworden 😁
O killing meis! Ik verloor bloed vanaf twee dagen na mijn positieve test en nog steeds al word het wat minder. Maar de uk groei goed, werd net als jij terug gezet en later weer vooruit. Maar de zwangerschap hiervoor ook bloed en dat was wel fout, toen verloor ik zelfs minder bloed. Beide keren steeds een a twee weken moeten wachten op Eem echo echt killing. Zoek lekker veel afleiding is het enige wat ik je kan aanraden. Heel veel sterkte😘
Inmiddels 13 weken maar ook echt veel bloedverlies gehad. Zelfs maandverbanden vol de eerste weken. Dan nam het weer af. En begon het weer. Kreeg iedere week een echo en vond die stress ook een ramp :-/ Laatste bloedverlies 2 wkn terug en schiet er steeds minder van id stress maar snap je gevoel van onzekerheid heel goed. Je weet het gewoon nu niet net als wie dan ook inclusief de gyna. Wens je veel sterkte in deze rottijd. Maar geloof me... Het kan dus ook goed komen