Aaah wat naar zeg! Wel fijn dat je lichaam het zelf nog heeft opgeruimd. Ik hoop dat het helemaal schoon is nu! Hoe zit dat met het vele bloedverlies? Ik vind het zo eng omdat ik mij er geen voorstelling van kan maken. Stroomt het er echt snel uit? En had je veel pijn? Succes vandaag!
Ik heb de verloskundige eergisteren gesproken en we spraken af dat ik tot maandag wacht en dan belt ze weer mocht er nog niks gebeurd zijn. En dan kijken wat ik ga doen. Ik wil zo graag dat het natuurlijk verloopt. Had gisteren een menstruatiegevoel dus hoopte dat het op gang kwam. Maar ik voel nu niks meer en heb nog geen druppel bloedverlies gehad. Dat lijkt mij dus ook naar van de curettage, dat je zelf geen controle hebt. Wel fijn om te lezen dat het je is meegevallen! Pillen lijken mij ook echt niet fijn, hoewel ik daar dan toch eerder voor kies dan curettage. Misschien dat als er nog niks gebeurd is tot maandag ik toch besluit om nog wat langer te wachten. Ik was in het weekend erg verdrietig, maar het gaat nu eigenlijk wel. Dat kan natuurlijk nog veranderen. Kan nu niet wachten tot het allemaal voorbij is! Hoe gaat het nu met jou?
Ik was 9,1 week zwanger toen ik erachter kwam dat hartje niet meer klopte (dag ervoor klopte het nog wel) ik heb voor curettage gekozen, ik wou en kon niet wachten tot zelf eruit zou komen... pillen wou ik niet omdat niet bij iedereen werkt en dan alsnog moest, en wou het niet in de wc vinden... de curettage vond een week na dat hartje niet meer klopte plaats. Het was ondanks alle verdriet heel fijn ze waren allemaal zo onwijs lief voor mij, narcose valt ook reuze mee. En geef het aan dat je het eng vind dan houden ze met alles rekening.. vooral in zo situatie als waar je nu inzit. Heel erg veel sterkte
Ja ik heb wel veel pijn gehad! Het waren echt weeen. Vloeien is nu minder, maat nog wel echt als begin menstruatie bij mij.