Wonderen bestaan wel?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Wilma, 18 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Weet niet of ik het hier moet zetten of in het zwangerschaps forum. En ik hoop dat ik niemand verdriet doe met mijn blijdschap hier.
    Maar ik ging er na zondag van uit dat ik n miskraam had.
    Sinds zaterdag waren mijn hevige zwangerschaps symptomen als sneeuw voor de zon weg. Zondag had ik n bloeding. Ik was 6 weken en 5 dagen, dacht ik...
    Had n afspraak staan voor vandaag voor n echo en kon niet eerder komen want ik maakte me niet ongerust. De vorige zwangerschap is ook zo geindigt rond dezelfde tijd...dus ik dacht t wel te weten allemaal.
    NIET DUS!

Ben net bij de gyn geweest...ik heb n kloppent hartje gezien :D
    Kan natuurlijk nog mis gaan daar ben ik me van bewust.
    Maar ik was al met n curetage bezig in mn hoofd!
    Ik zeg nog tegen mn vriend we moeten zo ook nog langs t lab om bloed te prikken voor de curetage want dat doen ze bij elke operatie.

Was zo ...naja was...ben zo door de war nu dat ik vergeten ben n nieuwe afspraak te maken voor over 2 weken..
    Ze willen me nog eens zien omdat ze nu denken dat ik 6 weken ben en niet 7 zoals ik dacht.
    Kan er echt niet bij met mn hoofd....

2. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    :D :D :D YESSSSSSSS :D :D :D

Geweldig voor jullie!

liefs

3. Sas28

Sas28 Lid

23 jul 2007
    86
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hartstikke goed!

Veel succes met het verdere verloop van je zwangerschap!

Groetjes

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Jahoor wonderen bestaan absoluut, daar is mijn zwangerschap bewijs van.

Gefeliciteerd, super toch! Ik hoop van harte dat het goed blijft gaan.

5. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Geweldig, om ook eens een goede afloop te horen.
    En zeker doe je me geen pijn met je blijdschap, als je maar net zo blij bent voor mij, als het ooit eens zover is ;) :)

Gefeliciteerd meis, geniet ervan.

Liefs Hope

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Gefeliciteerd, ik denk dat het fijn is om hier zo´n verhaal te horen. Super zeg, geniet ervan

7. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Geniet van je goede nieuws!

8. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Heerlijk om goed nieuws te horen. Zie het topic 'zwanger na miskraam' daar zitten meer mensen de hetzelfde hebben meegemaakt

Onwijs gefeliciteerd

Treintje

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Iedereen dankjewel dat jullie zo hartelijk reageren!
    En ik hoop zeker ook dat het voor jullie ooit zover mag komen!
    Was echt n rare gewaar wording. Zo zit je de verloskundige te vertellen dat t mis is...zo zit zij jou te vertellen dat ze n hartje ziet :confused:
    Wil dr nog steeds niet helemaal in bij me. Ik had gedacht woensdag zo ongeveer wel n dagje poli te moeten doen voor n curetage...heel de week gedacht dat t er niet meer was....is het er toch! :confused:

Mn schoonmoeder had net een weekendje weg geplant voor heel haar gezin/klein kinders en aanhang...als alles goed gaat zijn wij dan net n maandje met zn 5e....Ja zegt ze in n lollige bui...heb niet geboekt voor n baby hoor! Die laat je dan maar thuis :)
    Mijn weekend kan haast niet meer stuk.
    Heb t geviert met n hamburger bij de burgerking (jaja ongezond...foei!) En n zwangerschaps broek bij miss etam want ik pas niet meer in mn gewone broek...dacht ach over n week past dat wel weer...niet dus :D

Ik hoop echt dat jullie zoiets ook mogen mee maken...naja zonder de week denken dat je n miskraam hebt dan...dat was toch n stuk minder ;)

10. keizerin

keizerin Niet meer actief

Wat een super nieuws :D

11. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ha Wilma,
    Gefeliciteerd met het goede nieuws, ik was al benieuwd hoe het verder was gegaan met je, omdat je er zelf al zo zeker van was dat het mis was! Ik heb eerder hetzelfde meegemaakt, ik had bloedverlies en was alweer zeker dat het afgelopen was, en toen een echo met een kloppend hartje. Helaas geeft een echo geen garantie, want een week later is het hartje alsnog gestopt met kloppen. Het eerdere bloedverlies was dus toch een voorteken voor een naderende miskraam... Niet om je bang te willen maken, maar om wel iets tegenover je verhaal te zetten, omdat er nou eenmaal geen zekerheid te geven is! Zowel bloedverlies als echo's zeggen niet alles. Vertrouwen op je lichaam is het belangrijkst en de natuur doet zijn werk toch wel, soms positief en soms negatief... Voor nu wil ik je heel veel geluk wensen! Geniet van je zwangerschap!
    Liefs,
    Marijn

Deel Deze Pagina